Krise, ødela krana til filteret mitt.... Hvor får jeg tak i en ny?

Fikk en kjip opplevelse i dag når jeg renset filteret mitt(JBL cristal profi 500).
Inn krana mi har røket, så nå lekker det fra den

Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i en kran litt fort?
Har ikke lyst å la fiskene mine gå uten pumpe hele jula.

Det er vel ikke spesielt mange butikker som fører slikt som har åpent før tidligst torsdag nå...

Du får bare hive deg på telefonen, forsøk å ringe butikkene i nærområdet ditt. Kanskje noen av dem selger dette filteret, og kan låne deg en krane til de får tak i denne som reservedel?

Pesimist som jeg kan være, virker det som fiskene dine har ett problem nå... Jeg hadde selv skaffet ett nytt filter av billigste sort, kun for å ha noe for hånden dersom det ikke lar seg gjøre å skaffe ny krane.

Tips: Det er med stor sannsynlighet samme krane på AM-Top filtre, så du kan jo evt spørre etter dette også.
Jeg har ennå ikke fått tak i en slik vrakpumpe for total sammenligning, men JBL og AM-top er svært like utvendig i alle fall.
Takk for tipset ang am-top.
Skal prøve å ring litt i morra da det er en del av butikkene som ligger på div sentere, og de har jo heldigvis oppe i morra.
Akvariemagasinet holder åpent til de underligste tider, har jeg sett (bla. hver søndag). Kanskje de har? Eller hva med Aquamanias?
Tilfeldig bekjentskap
© Bjarne Sætrang
Reklame for plussmedlemskap