Hjælp mig med at vælge et nyt 720

Hej Norge !

Jeg er ny her på siden, og håber I kan hjælpe mig med at vælge et nyt akvarie.

Jeg har i dag et Akvastabil Effectline 720 L og ønsker at købe et nyt.

Jeg er lidt træt af armaturet på Effectline, tilgengæld synes jeg godt om alurammen på akvariet, da jeg tror den beskytter mod uheld.

Et nyt akvarie kunne være: Diamant Aquarien - http://www.unimati.biz/product.asp?product=386&sub=35&page=1

eller Aqualine: - http://www.cichlidecentret.biz/product.asp?product=30&sub=7&page=...

Eller Akvastabil Effectline igen - som vi synes er pæne akvarier med flotte underskabe

Eller......eller......eller........


Eneste krav er målet som skal være 200x60x60cm, da det er det vi har plads til i stuen.

Hvilket mærke ville du vælge - eller hvad har du i dag ??

Kom med nogen gode idé'er - fordele og ulemper ved de forskellige mærker - og gerne med billed
Jeg ville valgt Aqualine med Prestige

Hejsa!

Har dessverre ingen gode råd å gi deg vedr. nytt akvarie, men ville allikevel ønske deg velkommen her hos oss på Akvaforum, morro at det begynner å bli en del dansker her!

Nydelig kar har du også, gleder meg til å se hva du til slutt ender opp med som kar nr. 2.

Mvh Maren
turnips
Hejsa! Har dessverre ingen gode råd å gi deg vedr. nytt akvarie, men ville allikevel ønske deg velkommen her hos oss på Akvaforum, morro at det begynner å bli en del dansker her! Mvh Maren


Tak for det !!! - vi har en del nordmænd på cichlids.dk - så jeg synes det er dejligt at vi danske også kan være med på en norsk side.

Jeg har rejst mye i Norge - og kan se at du er fra Bergen - (Jeg håber ikke jeg starter en ny debat på siden )

Men skulle jeg flytte til Norge i morgen - ville det helt sikkert blive til flotte/dejlige Bergen !!!!

Mvh - Henrik
Synes det var nydelig det du har. Spent på hva du ender opp med.
Plussmedlem
Brønderslev
Men skulle jeg flytte til Norge i morgen - ville det helt sikkert blive til flotte/dejlige Bergen !!!! Mvh - Henrik


Velkommen til AF, og fint å se at du har ironi i innleggene dine

Eller...hmmm...det var kanskje ikke ironi...
Akvarister liker det jo gjerne litt våtere.
Hva ergalt med armaturet?
Brønderslev
Jeg er lidt træt af armaturet på Effectline, tilgengæld synes jeg godt om alurammen på akvariet, da jeg tror den beskytter mod uheld.


Heisan!

Jeg vurderer selv å kjøpe et Effectline 530 l, bl.a. fordi jeg har hørt at armaturet skal være så bra. Er det noe jeg ikke har fått med meg?

Mvh

Morten
Nebulosa
Jeg vurderer selv å kjøpe et Effectline 530 l, bl.a. fordi jeg har hørt at armaturet skal være så bra. Er det noe jeg ikke har fått med meg? Mvh Morten


Der er absolut ikke noget galt med Akvastabils produkter, men jeg synes at lågerne på armaturet bliver noget ustabile på et 720 L som jo er 2 meter langt. Derfor vil jeg gerne prøve noget andet.

Mvh - Henrik
Så fik jeg et nyt (brugt) kar !!!!

Dog ikke et 720 L, men et ca. 430 L Tropeakvarie med overløb og skrå forrude.

Dekorationen er 6 stk BTN moduler.
Det mest spændende er dog det "Bioaqua No3" filter som står under akvariet.

Indtil videre skal det bruges som opvækst akvarium for det yngel vi får fra det store akvarium

Mvh
Henrik

Grattis med nytt kar Det så utrolig stilig ut med den skrå ruten. Er det spesialbestilt/laget på mål? Har aldri sett et sånt kar før. Har du bilde fra siden så man kan se hvor skrått det er?
Her et et billede hvor man kan se lidt af siden. Der kommer selvfølgelig en sort folie på senere. Akvariet måler foroven 53cm, og forneden 73cm

Det er lavet i Danmark af Tropeakvarier, som bygger akvarier på mål til stort set samme priser som standard akvariemål.

Tilfeldig bekjentskap
© Hans-Georg Evers
Reklame for plussmedlemskap