Luftfilter?

har tenkt å kjøpe et yngel akvarie sån terarrium men trenger et filter å det jeg lurer på da er. hva er luftfilter å går det an å bruke ?? hvor er den billigste nettbutikken som selger sånt vis det går an å bruke??
Et luftfilter er et filter som "pumper" ved hjelp av luft som stiger opp et rør og drar med seg vann.

Du kan fint bruke et luftfilter, men det som koster mest der, er vel luftpumpen og ikke selve filteret.

Vær obs på at det kan bråke litt, så om du ikke har luftpumpe fra før, eller trenger det til noe annet, kan det være like greit å kjøpe et lite innvendig filter med innebygget vannpumpe.
vet du hvor du får takk i et lite invendig filter til 30 40 ltr ??
Luftfilter finner en nok i de fleste butikker, enten det er nettbutikk eller vanlig utsalg.
Prisen på disse er gjerne temmelig lav, og jeg ser ikke helt det store innsparingspontensialet ved å kjøpe en vare til f.eks 100, for så å betale 120 i frakt

Det beste luftfilteret på markedet er trolig det Hagen har (biofoam, enkel og dobbel variant), omtale om dette finner du her.
Du får titte innom de ulike butikkene å se på prisen.
magge345
renser det vannet
Selvsagt. Les omtalen jeg linket til, der finner du den infoen du trenger
Et spørsmål
kullfilter eller lignende, trenger de bakteriekultur
guttn
kullfilter eller lignende, trenger de bakteriekultur


Kullfilter trenger ingen bakteriekultur, da disse brukes for å fjerne medisinrester, eller misfarging av vannet.
Disse funker fra første sekund du har de i bruk.
Tilfeldig bekjentskap
© Rita Aspevik
Reklame for plussmedlemskap