Roterende utløp - noen som har prøvd denne?

Har titta litt på denne her, men skjønner ikke hvor den skal plasseres. Er det noen som har prøvd denne og funker den bra for å fjerne overflatehinna?
Jeg har utvendig filter, kan den brukes på det?

Er det evt noen som har prøvd denne overflateskimmeren? Hvordan er åpninga der den suger vannet inn, kan den dra med seg små fisk/reker?

Jeg har allerede [URL=http://webzoo.net/site/maler/x/?case_vis=visprodukt&kategoriID=&sok=ja&produktid=1074&HKatID=]denne[/URL] fra eheim i et annet kar, den funker, men den er både dyr og suger inn reker og små fisk...
Har ikke brukt noen av delene, men slik jeg har oppfattet det, så skal dette roterende utløpet fjerne proteinhinner, og dermed er det ikke behov for en overflateskummer... Søk litt i Mona O. sine tråder, jeg mener hun har prøvd noe lignende.
Du kan også høre med Jan Holt på Bislet. Vet at de har sånn i hvertfall et kar.
De har nok sikkert info.
Petter Hagen
Du kan også høre med Jan Holt på Bislet. Vet at de har sånn i hvertfall et kar. De har nok sikkert info.


Det kan jeg gjøre, men mener du den jeg lurte på øverst: roterende utløp?
Aggi
Har ikke brukt noen av delene, men slik jeg har oppfattet det, så skal dette roterende utløpet fjerne proteinhinner, og dermed er det ikke behov for en overflateskummer... Søk litt i Mona O. sine tråder, jeg mener hun har prøvd noe lignende. :)


Ja, jeg tenkte kun å bruke en av delene. Får prøve å søke i monas 100000 sider
Lro
[QUOTE=Petter Hagen]Du kan også høre med Jan Holt på Bislet. Vet at de har sånn i hvertfall et kar. De har nok sikkert info.


Det kan jeg gjøre, men mener du den jeg lurte på øverst: roterende utløp?

Ja, det var den med roterende utløp jeg mente
Tilfeldig bekjentskap
© Holger Lockertsen
Reklame for plussmedlemskap