Pumpe

Hei.
Nå trenger jeg hjelp fra dere der ute......
Jeg er på leit etter en innvendig pumpe som er mindre i strøelse å har mindre kapasitet en fluval1. Fluval1 er grei men man får ikke justert ned tykket. Pumpen skal brukes i et akvarie på 10l hvor jeg fore opp fiske yngel. Håper noen kan hjelpe meg med navn på pumpen å hvor jeg kan få tak i den.
På forhånd takk for hjelpen.


mvh
joj
Jeg er veldig fornøyd med biofoam sine, 100% yngelsikre og har god kapasitet. Du må ha ei luftpumpe for å bruke de da, det er kanskje minuset...
Luftpumpe
Takk for svaret MarenB.
Jeg kommer til å kjøpe det enkle filtre, har du noen forslag på hva slags luftpumpe jeg bør kjøpe (vare nr. eller navn)

mvh
joj
De er kanskje noen hakk dyrere, men ved tanke på støy fra luftpumpe (som kan være svært irriterende) bruker jeg selv kun Eheim sine. Jeg har prøvd mange, men disse er de jeg har hatt som har vært mest stillegående med kvalitet

Du finner også denne pumpa webzoo, så da kan du jo sende en bestilling med f.eks. begge deler. Jeg er usikker på om du må kjøpe en liten bit luftslange, noe du også får på zoo-butikker, men det er mye billigere på internett og du får alltids bruk for det. Du bør også ha en tilbakeslagsventil slik at du slipper å få vann inni luftpumpa gjennom slangen

Om det er noe du lurer på, så må du bare spørre! Ble litt rotete dette ser jeg... Bare send PM om det er noe spesielt!
Tilfeldig bekjentskap
© Erlend D Bertelsen
Reklame for plussmedlemskap