Hvor får jeg kjøpt reflektorfolie til effectlight armaturer?

Jeg har tre akvarium med effectlight (akvastabil) armaturer. I disse er det på høy tid at reflektorfoliene blir byttet. Men er det noen norske butikker som har disse? Er det i hele tatt noen nettbutikker som forhandler akvastabil lengre?

Vet om en dansk nettbutikk som har, men har akkurat bestilt en hel haug andre ting fra Tyskland. Så det er ikke noe mer jeg trenger for øyeblikket, så hadde håpet å slippe å bestille derfra for så lite...
Tips.
Hei. Tenkte bare at det kan være lurt å prøve sølvpapir folie før du bestiller noe dyrt på nettet. Dette er et tips som jeg hørte på et foredrag i fjor i OlsoAkvarieklubb. Jeg har prøvd dette i noen 54 litre. Og det funket.

Mvh
Frank
Ja, jeg har med hell brukt dette før. Men i og med det er ferdige å få akkurat til disse armaturene, så vil jeg helst ha disse. Er litt knotete å drive å tape fast også, er ikke sikker på om jeg får det til å sitte ordentlig.
Orker heller ikke klisse de til med tape...

Ingen som vet om det er noen norske nettbutikker som selger akvastabil produkter, eller kan ta inn?
Send mail til Aquamanias eller Webzoo og hør om de kan skaffe.
Mener jeg har hørt med webzoo før, enten med negativt svar, eller så fikk jeg aldri svar. Men har sendt både de og akvamanias en mail nå.

Noen flere det er verdt å høre med?

Oppdaget akkurat at www.tropefisk.no var oppe igjen, men nå som www.bristols.no. Fra å være en ren akvarienettbutikk, har de nå ikke noe til fisk (kun hagedam)! Kun til andre dyr. Så dumt... Handlet en del der før, og de forhandlet akvastabil...

Har kjøpt noko eg trur er det du er på jakt etter frå denne svenske butikken http://www.pwss.se
Drar opp igjen denne... Endte sist gang opp med å bruke alu folie. Men denne blir fort stygg da jeg ikke har dekkglass under.

Driver derfor å leter igjen etter orginal reflektorfolie. Noen som har noen nye tips om butikker som har? Ser den svenske siden linket til over her har, men var noe dyre...
Ble oppmerksom på at www.aquaristikshop.com har akvastabil akvarier og bord i nettbutikken. Sendte de derfor en mail for å høre om de kan legge til andre produkter i nettbutikken. Hadde vært topp da det er herfra jeg har bestilt de siste åra. Billig!
Reflektorfolie
Hei.
Jeg kjøpte folile til mitt armatur i vanlig zoobutikk i Danmark.
Du får også kjøpt dem på nett i denne Danske Nettbutikken.

http://minizoo.dk/Ferskvand/Reservedele/AkvastabilReservedele

Hilsen Tom H
De har reflektorfolie til Effectlight på Cichlidecentret (nettbutikk i Danmark). Jeg har handlet herfra før og det fungerer fint. De leverer raskt, pakker bra og fakturer deg uten dansk mva
Ja, det blir nok å bestille fra Danmark hvis ikke Aquaristikshop kan skaffe. Men har ikke fått noe tilbakemelding på mailen jeg sendte dem.
Dahls Dyrerike har Akvastabilprodukter, du kan jo høre om de kan sende deg det du trenger.
Tilfeldig bekjentskap
© Nina Strømme
Reklame for plussmedlemskap