Boyu akvarium

Har lyst på boyu akvarie med buet hjørner. Boyu FH akvarie.
Er det bare Dahls dyrerike som har Boyu kar?
Er Boyu bra kvalitet?
Er det noen bak deler med dette glasset siden så få har de?

Ser også att disse karene har innebygget pumper. Er det boyu pumper av bra kvalitet?

(det skal vel heller ikke være noe problem å bytte til f.eks eheim senere)

Takker for alle svar

Frode
Lurer jeg på også...?
Ser du ikke har fått svar. Lurer på det jeg også.. Ser det er flere som fører Boyu nå så det er sikkert bra
Hei!

Det er riktig at det er flere og flere som nå forhandler Boyu, meg selv inkludert, men det er Dahls og akvariegutta i Moss som har hovedimporten av det merket.

Kvaliteten er bra den. Ingen grunn til å ikke kjøpe akvarier og pumper. Har testa ut og bruker sjøl noe Boyu utstyr her med brukbare og stillegående pumper. De kan sågar kjøres på styringskontroller. Har ikke vært like fornøyd med sugekoppene på Wawemakerne, men nå har de visst kommet med magnetfester

Problem solved

Boyu har jo tidligere vært litt plaget av rykter som billige kinaprodukter som ikke holder mål, men har i de senere årene blitt bedre kvalitetsmessig. De er heldigvis fortsatt rimelige i forhold til mange gamle kjente og dyrere merker.

Skulle ikke være noe problem å skifte merke på pumper og utstyr om ønskelig

Mvh JRR

Akvariet du tenker på har svært tykt glass og følgelig langt bedre sikkerhet enn hva som er vanlig. Boyu selges i stadig flere butikker i hele Norge - fortrinnsvis entusiastbutikker.
Boyu er med sin fabrikk på over 100.000 kvm en av verdens største produsenter av akvarieutstyr og kanskje en av de mer innovative. Kopier av Boyus design finnes selv hos europeiske produsenter. Boyu produserer også for noen av de store og annerkjente merkene som f.eks AquaMedic, Sera, Tetra etc.
Pumper fra Boyu er stillegående og veldesignet.

Mvh
Thor
Har selv tre Boyu akvarier med buede hjørner, og rundt 15 Boyu pumper. Er veldig godt fornøyd med de.
Tilfeldig bekjentskap
© Anita Winsnes
Reklame for plussmedlemskap