Underskriftskampanje mot penselalger

Som tittel på tråden henspeiler ønsker jeg nå å forsøke med en underskriftskampanje for å bli kvitt mine penselalger som er meget uoppdragne, og kjenner ikke sin besøkstid...
Jeg signerer, på én betingelse: at det bekreftes at det her er snakk om alger som ikke kjenner sin besøkelsestid, og ikke alger som har avtalt besøkstid.

LJ
Jeg skriver under. To ganger.
Skriver under med hammer og meisel!
Jeg er faktisk kvitt mine penselalger (ENDELIG) men den forbaskade BGA vil ikke slippe taket! Tror jeg må starte en underskriftskampanje mot den jeg
-på facebook, har hørt man får gjennomslag for mye rart der
Signerer, men litt anonymt - er litt bekymret for at de skal finne adressen min og finne besøkstiden her også!
Takk for støtte, håper dette får bukt med algeproblemet.. Bestilte akkurat Happy Life antialgegreier, dersom mot formodning denne kampanjen ikke skulle være nok..

Skaff dere kule gule kuleskjell.

De gjør vannet krystallklart, og de spiser svevealger og andre mikroskopiske alger, før disse blir større og synlige. De skal vist filtrere vannet for avfallstoffer bakterier, og derfor være sykdomsforebyggende. Blir ikke større enn 1-2 cm.
Birk Laane: mener du virkelig at disse skjellene er god algebekjempning?? Hvor lenge har du prøvd det? Jeg ser for meg at skjellene kommer til sulte i hjæl etter hvert siden de er avhengige som alle filtrerere og ha noe å filtrere.

Dette er ingen negativ respons, jeg er faktisk veldig intressert i hvordan dette fungerer
Lisbeth
Birk Laane: mener du virkelig at disse skjellene er god algebekjempning?? Hvor lenge har du prøvd det? Jeg ser for meg at skjellene kommer til sulte i hjæl etter hvert siden de er avhengige som alle filtrerere og ha noe å [I]filtrere[/I]. Dette er ingen negativ respons, jeg er faktisk veldig intressert i hvordan dette fungerer :)

Jeg har ikke dem selv, men har bare lest mye positivt om dem. Også står det masse informasjon på akvariereker.no som de også selger. Er ganske sikker på at de vil overleve om du ikke har flere skjell enn anbefalt da. Det finnes også for til dem "Zoplan" Har selv tenkt å skaffe slike, siden jeg skal ha et artskar med maller som ikke spiser alger. Derfor passer de perfekt for meg
Tilfeldig bekjentskap
© Andreas Gradin
Reklame for plussmedlemskap