Våre Akvariumrom

Pappa og jeg skal lage et akvariumrom hvor jeg skal ha alle mine akvarier.
Begynner å bli temmelig fullt på soverommet mitt ; o

Så, jeg lurte på om dere kunne legge inn bilder av deres akvariumrom slik at vi kan få noen ideer ?
Vi har ikke tenkt å bruke porsareoler, så hadde vært fint om det var noen akvariumrom der ute hvor man ikke brukte porsareoler : )
Men det er bare å sende inn bilde alika vell ; P

Mvh Cassandra
Inaktiv bruker
Ta en titt på Mona O sin tråd. Du vil bli inspirert
Ok, takker for tipset : )

Mvh Cassandra
Jeg skal også få akvarierom
Da er vi to : )
En nok enda en stund til vi begynner, men la ut denne nå slik at vi kan få ideer.
Samme her. En god stund til vi skal ordne akvarierom.

Vi skal ordne et gulv som tåler vann, også skal vi ha sluk i gulvet

Er det noen som har noen tips om hvilken farge man burde ha på veggene? Altså sånn at det passer til akvariene? Hvit?
Inaktiv bruker
Malin.P
Samme her. En god stund til vi skal ordne akvarierom. Vi skal ordne et gulv som tåler vann, også skal vi ha sluk i gulvet :D Er det noen som har noen tips om hvilken farge man burde ha på veggene? Altså sånn at det passer til akvariene? Hvit?

hvitt gjør bare fisken sky. prøv med noe mørkt
Haha, nå fikk jeg meg en latter når jeg tenkte på hvordan farge vi har på veggen : D
Oransje, bersje(?) og en postmannmat ting som går rundom hele veggen : D
Hadde det rommet før jeg skiftet rom : )
Men det er jo mørkt ; P
Men jeg tenkte på en farge som fremhever fargene i akvariet. Tror ikke fiskene bryr seg så mye om fargene på veggene :P
Inaktiv bruker
Malin.P
Men jeg tenkte på en farge som fremhever fargene i akvariet. Tror ikke fiskene bryr seg så mye om fargene på veggene :P

nei, kansje ikke har hvite vegger selv XD Men hvitt ellers (som feks knallhvit grus) gjør fisken sky
Spørs jo egentlig hvilken fisk. Noen fisk liker jo å ha det lyst :P
Det er vel verdt å ta en titt i denne artikkelen
Masse deilige liter, og treverk til å holde disse på plass
Den var litt av en kjeller : o
Har sett litt på artiklene, det akvarium møblet Mona O lagde var jo veldig fint..
Kanskje jeg skal ha to slike ved siden av hverande.
Har bare en 250l, 200l, 75l,30l,21l, og en 13 som skal få seg en fast plass : )

Malin.P
Er det noen som har noen tips om hvilken farge man burde ha på veggene? Altså sånn at det passer til akvariene? Hvit?

Tror fiskene liker tapet med fiskebens mønster.. hihi....
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap