Gjemmested?

Hei.
Har vært på flere dyrebutikker og sett de forskjellige ting som kan brukes til å lage gjemmested.
Men prisen er jo ganske dyrt.
Har søkt litt rundt på nettet. Og fant kokoshule.
Tenkt å bruke så lite penger.Hvis det er mulig.

Har dere flere forslag hva man kan lage?
Har en akvariet som er 90l

Takk på forhånd.
Har du noen skiferplater tilgjengelig kan du kappe eller hugge og lime sammen med silikon.
Tykke bambusstokker kan deles opp og hules ut.
Keramikkrukker funker fint liggende på siden.

LJ
Hvor kan man kjøpe skiferplater?
Men hva slags lim burde jeg kjøpe.
Det finnes jo en del lim som er giftige som kan skade vannet?
Du spør etter noe som ikke koster noe særlig penger, så jeg er redd du ikke vil like svaret mitt her Det koster litt å kjøpe lim som ikke er skadelig for akvarielivet, og samtidig holder skikkelig under vann.
Orca Underwater Glue kan fint brukes på stein, og sitter som støpt. Silikon sitter ikke like godt på stein, siden stein har porøs overflate.

Man får kjøpt ferdige skiferhuler til ca 70 kroner via annonseforumet.
Kokosnøtter får man kjøpt i større dagligvarebutikker som har stor grønnsaksavdeling. Vet ikke hvor mye en kokosnøtt koster, men de er ikke så dyre. Det er bare å dele dem med sag og grave ut kokosen inni med kniv, og så koke dem litt for å få vekk siste rest av kokosfettet.
Ja,kjøpte kokos igår og har fått det til.
Takk takk=D
Om du drar til en butikk som selger fliser og stein som skifer, så får du nok noe ødelagte skiferplater gratis Jeg fikk i alle fall masse av både fliser og skifer og beskjed om å gjerne ta turen tilbake om det ble behov for det.
Tilfeldig bekjentskap
© Haakon Haagensen
Reklame for plussmedlemskap