Er denne gravid ?

er denne gravid ? utrolig svær den er noen som vet om den skal føde eller er den bare sånn ?
Den ser jo gangske føde klar ut
Men det kan fort ta noen dager, Uker... man vet aldri...

pleier som oftes å se det på rompa til fisken om den begynner å nærme seg..
La fisken ligge der over natta... så kanskje du får en overaskelse
Er det en ballong molly? I så fall ser de alltid gravide ut, så det er vanskelig å si.
den ser rimelig gravid ut ja...
den har vært sån 1 - 2 uke nå så det bør vell være rundt hjørne nå vis den er gravid ?

takk foe alle svar
Feit fisk
Jeg tror nok at du mater den litt for mye. hvis du ser ved halerota eller ved rompa der avføringen kommer ut. Og hvis du ser at det er mye svart der så er det stor sjanse for at fisken din er gravid.
Dette er nok ikke en gravid en men jeg syntes det der ser ut som en Ballongmolly. De har disse på Hamar og alle de er minst like feite og de er like store. Jeg tror det bare er en vanlig ballonmolly, grunnet at den er så kort! Ikke forvent noe men det er ikke sikkert jeg har rett!
Du har en meget gravid Koral Platy, og kan regne med at den føder om kort tid. Har en prikk lik som har ynglet to ganger i den seinere tid! Lykke til!

NB! Molly er det IKKE....!
Jeg synes den ligner veldig på en ballongmolly jeg, men mulig jeg har feil altså, Har selv et par av disse og den ene er tydelig gravid, veldig lik din
Jeg hadde en akkurat likens korallplaty selv. Platy altså, ikke molly

Men min såg alltid slik sammenpresset ut. Tror kroppsformen får den til å se fetere ut enn den er. Hadde 3 stk jeg og en hunn såg slik ut. Tror de er noen som får en slik kroppsfasong )

Men hvis du har hannplaty ilag med denne så er hun GARANTERT gracvid )
den døde for meg så fant aldri ut om den var gravid
Synes det er synd det drettes og kjøpes slike fisker.. De er jo deformert, og klarer ikke svømme like fort som sine friske slektninger.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap