Hva slags fisk er dette?

Fersk som jeg er så er det MANGE fisker jeg ikke vet hva er. En dag fikk jeg noen fisker dumpa i fanget av en kamerat og blant de så var da denne. Kompisen min kunne ikke svare meg så da spør jeg folket. Hva i all verden er dette for en fisk???
ørret? :p nei da... såg stilig ut denne fisken her da. Ta noen bilder av fisken i vann også da.

Sikkert noen som kan svare på hvilken type fisk dette er
slenger inn noen eksempler jeg

Acestrorhynchus altus
Ligner kanskje på denne : Chalceus macrolepidotus

syns selv det er vanskelig å sammenligne med annen fisk når bilde av din ikke er i vann :p )
så ut som en missfarget paroon hai hehe
Det kan jeg skjønne men det var en jækla ubrukelig modell av en fisk så jeg gjorde kort prosess.. Men jeg skal prøve å få tatt noen bedre bilder i vann og legge inn. Takk for forslagene men jeg kjente den ikke igjen der heller. Er en slags malle hvertfall.. Er uansett en artig fisk ja men blir nok for stor er jeg redd..
Den sorte flekken på siden fikk meg til å tenke på fisken i denne tråden. Vanskelig å se om det kan være den ut fra bildet ditt.
Tante Astrid
Den sorte flekken på siden fikk meg til å tenke på fisken i [URLBLOCK1] tråden. Vanskelig å se om det kan være den ut fra bildet ditt.

Syns den ligner på den jeg også gitt
Tilfeldig bekjentskap
© Fredrik Andersen
Reklame for plussmedlemskap