Hvilken corydoras er dette?

Den er helt hvit, å jeg har ikke funnet akuratt denne i fiskebasen, er det noen som kan hjelpe meg?
dodge2
Den er helt hvit, å jeg har ikke funnet akuratt denne i fiskebasen, er det noen som kan hjelpe meg?

Som svaret ovenfor linker til: Corydoras aeneus, bare at du har albino-varianten. Den hvite albinovarianten er svært vanlig i butikken fordi den er så populær.
Tusen takk for det har funnet det, men fant ikke ut akuratt hvilken sort det var, vet du det? har lett gjennom alle bildene i fiskebasen, men fant ikke akuratt denne, er den albino kanskje, finnes det?
Aha, så det finnes albino av de altså, var kanskje derfor jeg ikke fant den da. Tuen takk skal dere ha Går det ann å få yngel av Corydoras, for nybegynnere? å vil de da evt bli albinoer hele gjengen??
Corydoras aeneus (både vanlig og albino) er enkle å få i lek, og de legger mange egg. Alle ungene vil bli albino.
Ok, er det noe spesielt jeg må lage til for de? vil de spise sine egne egg, eller vil de andre fiskene ta de?
Du bør ha 5-6 stykker av dem, og de skal ha fin sand (ikke grus). Variert foring, og gode gjemmeplasser i form av f.eks røtter og planter. Både corydorasene og andre fisker vil kunne spise sine eggene hvis de får muligheten dessverre.
ok, tusen takk for tipsene, setter priss på det
fin sand har jeg bestilt, den skal hentes idag
Fine artikler:
Lek og egglegging hos corydoras

[URL=http://akvaforum.no/text.cfm?id=2069Om corydoras] Om Corydoras [/URL]

Finnes flere fine artikler på forumet. Her finner du flere artikler om akvariehobbyen.
Tusen takk for linkene Har ikke funnet ut av alt her inne enda, så finner ikke all informasjonen enda
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap