- Hjem
- Forum
- Vanlige butikker
- Dyre- eller akvariebutikker i barcelona?
Dyre- eller akvariebutikker i barcelona?
Jeg og samboer reiser dit om 2,5 uker og da må jeg jo sjekke om det er noe spennende -og helst billig jeg kan ta med meg hjem...
Men klarer ikke finne noen butikker ved å søke på nett. Er det noen som har vært der og titta i butikker selv? Kan dere tipse meg om noen butikker? Er det noe å hige etter eller bør jeg bruke min dyrebare tid på helt andre ting?
Men klarer ikke finne noen butikker ved å søke på nett. Er det noen som har vært der og titta i butikker selv? Kan dere tipse meg om noen butikker? Er det noe å hige etter eller bør jeg bruke min dyrebare tid på helt andre ting?
Postet 26.10.08 kl 15:07
Postet 27.10.08 kl 10:02
Anbefaler deg å gå på hovedturistkontoret der, husker ikke adressen, men hotellet burde vite hvor det ligger. Det ligger i Av. Diagonal, på en av hovedplazaene, mulig det var Plaza Glories Catalanes, de fleste busser går forbi der, ALLE turistbussene. Tror det må være av de bedre turistkontorene i verden De er ganske så oppdaterte på hvilke butikker som har flyttet hvor, og går ikke av veiene for å ringe og finne ut, hvis det skulle være noe de mot formodning ikke er sikre på. God tur, du skal til en utrolig fin by!
Edit; De har forresten også et mer enn halvgodt akvarium man kan besøke...
Og her er en lik til en søkemotor der jeg søkte på "Barelona pet shop"
Edit; De har forresten også et mer enn halvgodt akvarium man kan besøke...
Og her er en lik til en søkemotor der jeg søkte på "Barelona pet shop"
Postet 27.10.08 kl 10:41
Endret: 27.10.08 kl 10:46
Ojj, du hadde jo mye hjelp og gi meg! Hvorfor finner ikke jeg sånne ting selv når jeg søker på nett. Er vel en nett-kløne. Satt akkurat nå og prøvde søke, men lukka hele nettleseren i ren frustrasjon...
Tusen takk
Akvariet i Barcelona skal jeg selvfølgelig på ja! Var på akvariet i Lisboa for et par år siden og det imponerte meg! Det i Barcelona skal være større og jeg fant ut om dette akvariet etter at vi hadde bestilt reise dit, snakk om bonus! Min samboer glisa godt når han leste i boka om Barcelona at de hadde et større akvarium enn Lisboa. Han lurte på om jeg kanskje ville dit? - glise. He he
Tusen takk
Akvariet i Barcelona skal jeg selvfølgelig på ja! Var på akvariet i Lisboa for et par år siden og det imponerte meg! Det i Barcelona skal være større og jeg fant ut om dette akvariet etter at vi hadde bestilt reise dit, snakk om bonus! Min samboer glisa godt når han leste i boka om Barcelona at de hadde et større akvarium enn Lisboa. Han lurte på om jeg kanskje ville dit? - glise. He he
Postet 27.10.08 kl 11:29
Postet 27.10.08 kl 12:02
Postet 27.10.08 kl 12:11
Postet 27.10.08 kl 12:26
Postet 27.10.08 kl 14:19
MalinFP[QUOTE=Modern]Edit; De har forresten også et mer enn halvgodt akvarium man kan besøke... :)
Er det dette?
Japp! Gleder meg til å gå i tunellen, se fiskene gli over hodet på meg
Postet 27.10.08 kl 14:47