Akvariebutikker/dyrebutikker i oslo

har noen tips angående noen, gjerne i nærheten av karl johan...
Skal til Oslo i oktober, og er for å si det mildt sagt veldig ukjent der. Hovedsaklig er jeg ute etter Corydoras, da utvalget her hjemme er noe dårlig.
En annen ting er jo om man har mulighet til å frakte fisk med på fly? Har noen peiling på dette?
Corydoras vet jeg jo må fraktes enkeltvis i pose, men de vil vel kunne overleve et døgn i pose visst de ikke blir stresset? eller?
I nærheten av Karl Johan så har du Dyrego på Oslo City; de har alltid veldig mye spennende fisk. Du har også Oslo Zoo senter i Bernt Ankers gate som er rett ved Gunerius kjøpesenter. 5 minutter gange fra Oslo City. Også en butikk som er verdt turen.

Fisk kommer jo pr. fly fra eksportørene i utlandet, så det funker fint det. Hør med det aktuelle flyselskap om hvordan du skal gjøre det.
Tusen takk
skal sjekke opp med flyselskapet, som jeg regner med disse "fotballgale" guttene allerede har klart for seg...
Så skal jeg sette igang letingen på et noe større akvarium, så jeg kan ha d startklart til en gruppe med nye coryer))
Jeg tittet så vidt innom Dyrego på Oslo City i dag av gammel vane, og så noen skikkelig imponerende Nannacara adoketa. Så vil anbefale å ta en kikk der.

Tilfeldig bekjentskap
© Håvard Støre Andresen
Reklame for plussmedlemskap