Aquaristikshop i tyskland

Jeg har 3 betillinger inne hos Aquaristikshop fra 15.9 til 16.9.10 men fortsatt venter jeg på levering. Pr.idag står det at 2 er "delivered" mens 1 er "in process". Da regner jeg med at jeg har 2 pakker på døra iløpet av få dager.
Det jeg er forundret over er den lange tiden det tar fra man bestiller til det blir sendt. Det skulle da være unødvendig at det skal gå 2uker eller mere før man effektuerer en ordre?
Til dere som vurderer denne nettbutikken sier nå jeg; obs-obs om dere ønsker en rask handel. Her tar det tid !!!
Jeg har handlet mye fra Aquaristikshop de siste årene, og leveringen varierer veldig. Bakdelen ved butikken er at du ikke ser om de har varene på lager. Enkelte ganger har de sendt varene i løpet av et par dager, andre ganger har det tatt halvannen til to uker. Antar at det kommer an på om de har varene på lager eller ikke.

Lønner seg aldri å kjøpe ting som haster fra nettbutikker i utlandet, og spesielt ikke de som ikke viser lagerstatus. Post og toll kan også forsinke leveringen veldig, det har jeg også vært utsatt for

Men bortsett fra at du ikke kan regne med superkjapp levering, anbefaler jeg Aquaristikshop. Godt utvalg og gode priser
Elin, du har nok delvis rett i det du sier der. Men ikke helt. Jeg har purret på siste bestilling og i svar skrev de at de kunne ekspedere denne dagen etter. Men det har de faktisk ikke gjort. Nå har jeg purret igjen så får vi se ...

Jeg har også handlet masse i denne butikken i flere år.

Slik jeg forstår det har de omtrent ikke varelager i det hele tatt. Varene på din bestilling går til den enkelte grossist, sammen med alle andre varer fra samme grossist den dagen. Når varene ankommer fra de forskjellige grossister pakkes de om hos Akvaristikshop. Pakken din sendes når alle varene er ankommet.

Tiden fra bestilling til varene er mottatt har for min del variert fra 5 dager til over 5 uker...... Tregest har det gått de gangene bestillingen har inneholdt produkter fra Woha.

Sier meg enig med ElinH, og anbefaler Aquaristikshop. Butikkens ujevne leveringstid oppveies av stort utvalg og lavt prisnivå.

--
JK

Enig med Elin og Jøran, veldig fornøyd med butikken, men enkelte varer kan ta litt tid. De trekker heller ikke penger av konto før de har sendt varene
Meningen min er ikke å henge ut butikken som et dårligere alternativ enn noe annet men at sannheten kommer frem synes jeg er greit i og med at de reklamerer med "fast delivery".

I rettferdighetens navn skal sies at jeg fikk de 2 første pakkene på døra ca. 1 time etter at jeg postet innlegget. Dette tok nøyaktig 13 døgn fra bestilling og må vel kunne sies å være innenfor rimelighetens grenser kanskje. Nå gjenstår siste pakke som fortsatt står som "in process". Når de lovet å sende den igår så håper jeg iallefall at de klarer å få den avgårde imorgen

Tilfeldig bekjentskap
© Marte Stensby
Reklame for plussmedlemskap