- Hjem
- Forum
- Nettbutikker
- Akvadekor.com
Akvadekor.com
Hei dere. Jeg har nå kjøpt 2 bakgrunner fra www.Akvadekor.com. Jeg er super fornøyd. Jeg vil med dette innlegget at andre akvarister her inne skal få muligheten til å få fatt i en bakgrunn man kan få på de målene man ønsker med de kammere man måtte ønske. Jeg vil også gjerne at det kommer en link til denne sida under lenker her inne.
Det er såre enkelt å bestille herfra. Gå inn på nettsida. Trykk på det norske flagget oppe i høyre hjørne. Finn det designet man liker. Send en Mail til de med navn på designet og størrelse man vil ha. Man får da en bekreftelsesmail man svarer på. Man får så en regning på Mail og 2-3 uker senere kommer den i posten.
Servicen er fantastisk. Og produktet er helt rått.
Det er såre enkelt å bestille herfra. Gå inn på nettsida. Trykk på det norske flagget oppe i høyre hjørne. Finn det designet man liker. Send en Mail til de med navn på designet og størrelse man vil ha. Man får da en bekreftelsesmail man svarer på. Man får så en regning på Mail og 2-3 uker senere kommer den i posten.
Servicen er fantastisk. Og produktet er helt rått.
Postet 20.04.12 kl 21:22
Postet 20.04.12 kl 21:57
Postet 20.04.12 kl 22:07
Postet 20.04.12 kl 22:08
De jeg har er 158x58 cm. Til mine 2 530 litere. Jeg betalte 1800 kroner ferdig tilsendt. De lager på de måla man vil ha. Vil du ha en på 4.5m x 2m så får du det. Litt annen pris selvsagt men uansett mye billigere enn feks btn bakgrunnene. Også får man jo noe ikke alle andre har. De har også 10 års garanti på sine bakgrunner.
Postet 20.04.12 kl 23:06
Postet 21.04.12 kl 23:20
Postet 23.04.12 kl 08:22
Postet 23.04.12 kl 09:27
Postet 24.04.12 kl 22:59
Postet 25.04.12 kl 08:32
Postet 25.04.12 kl 13:24
Postet 26.04.12 kl 08:09
Har hatt 3D bakgrunn av tilsvarende byggemateriell og det funkerte dårlig med trespisere og Ancistrus'er. De beitet for mye på bakgrunnen på jakt etter trevirke og på algene så den ble hullete og stygg etter en stund.
Men den jeg hadde i et Hypancistrus kar holdt seg veldig fin.
Mine to bakrunner var av merket AquaTerra, så først advarselen Unimati hadde på produktsiden etter at jeg hadde silikonert dem fast og satt fisk i.
Men den jeg hadde i et Hypancistrus kar holdt seg veldig fin.
Mine to bakrunner var av merket AquaTerra, så først advarselen Unimati hadde på produktsiden etter at jeg hadde silikonert dem fast og satt fisk i.
Postet 26.04.12 kl 08:35
Postet 28.04.12 kl 20:12
Postet 28.04.12 kl 20:19
Postet 10.05.12 kl 11:47
bilde av en annen bakgrunn herfra.
ser at jeg ikke fikk med meg at tipsy hadde skrevet her. beklager det.. er fullt mulig å sende meg en mail om dere lurer på noe angående denna nettsida og framgangsmåte. jeg veit han driver å gjør om nettsida si nå sånn at alt av bestilling går via nettsida. hvis ikke så er det bare å sende en mail til han eller meg om engelsken ikke er helt stødig =)
hvert fall her er ett bilde til av en bakgrunn jeg har her hjemme.. "steinene" har også akvadekor laget i isopor til meg.
vannet er litt grumsete på bilde nr 2. tatt rett etter vannfylling.
ser at jeg ikke fikk med meg at tipsy hadde skrevet her. beklager det.. er fullt mulig å sende meg en mail om dere lurer på noe angående denna nettsida og framgangsmåte. jeg veit han driver å gjør om nettsida si nå sånn at alt av bestilling går via nettsida. hvis ikke så er det bare å sende en mail til han eller meg om engelsken ikke er helt stødig =)
hvert fall her er ett bilde til av en bakgrunn jeg har her hjemme.. "steinene" har også akvadekor laget i isopor til meg.
vannet er litt grumsete på bilde nr 2. tatt rett etter vannfylling.
Postet 01.08.12 kl 00:52
Endret: 01.08.12 kl 00:53
Fikk selv en bakgrunn til en 150 liters rekekar og er storfornøyd, har ikke noe bilde av karet med bakgrunn enda da dette ikke er 100% klart enda. I tillegg til å få det på centimeteren etter mitt ønske er også innpakkingen upåklagelig så den kommer helt trygt fram.
Blir nok å bestille derfra igjen ved senere anledninger når nye kar skal settes opp eller gamle skal rigges opp på nytt. Mange spennende designvarianter.
Nå får man også opp en priskalkulator som gir deg prisen på ditt designvalg etter dine eksakte mål... Stort enklere blir det ikke!
Blir nok å bestille derfra igjen ved senere anledninger når nye kar skal settes opp eller gamle skal rigges opp på nytt. Mange spennende designvarianter.
Nå får man også opp en priskalkulator som gir deg prisen på ditt designvalg etter dine eksakte mål... Stort enklere blir det ikke!
Postet 02.08.12 kl 01:41
Endret: 02.08.12 kl 01:43
Roy Fredrik PedersenOk. Så da passer de kanskje litt dårlig til L maller, som liker og gnage på veggene. Men burde gå greit til vanlig fisk som ikke napper på den.
nå har jeg hatt mine karr gående en god stund. i det ene har jeg 10 stk L144 som støtt og stadig henger på bakgrunnen men kan ikke se noen forskjell på bakgrunnen.
i det andre karret har jeg 2 store plecoer på 25 cm ca gående som også beiter mye på bakgrunnen. kan ikke se noen skade på bakgrunnen her heller. så om de får gnaget av noe tror jeg ikke. men det er selvsagt ikke noe jeg kan garantere.
Postet 10.08.12 kl 00:49
Postet 10.08.12 kl 00:51