Treg levering, og tilbakemeldinger fra tropex

La inn en bestilling på duk,underlag og pumpe for to uker siden. Har enda ikke fått levert varene. Har siden den han mailet, ringt og sendt sms uten å få svar. Fryktelig frustrerende som kunde dette her. Står bare og venter på disse tingene for å komme videre på prosjektet. Hva er andres erfaringer med denne butikken? Er det bare å gi opp, og kjøpe et annet sted?
Send email om avbestilling og bestill et annet sted. Sånt går ikke an
Kan anbefale Koi.no, rask ordrebehandling og trivelige å handle hos.
Hagedammen.no har og vært raske.
Har ikke hatt problemer med tropex, selv om det kanskje har tatt litt lang tid ..

Styr unna NorKoi om du ikke bor i nærheten.. har prøvd å få kontakt i 3-4 uker nå uten hell...
Hm!

Merkelig. Har da alltid fått kontakt med Trond på Norkoi. Hvis han ikke svarte så ringte han meg strax tilbake. Har alltid hatt god kontakt og er svært fornøyd med servicen der

Mvh JRR
Takk for tilbakemeldinger. Har nå sendt Mail om avbestilling, og holder meg langt unna den butikken. Prøver en av de du anbefaler
Jeg beklager igjen Truls
Bestillingen som ble gjort 24 juli ble avbestilt og tilbakekalt hos posten 11 dager etter bestilling.
Vi har hatt en utfordrene sessong med mange ordre og besøk i butikken som har ført til for lang leveringstid på enkelte pakker.
Dette beklager jeg sterkt til dere det gjelder.

Tropex har vært drevet uten fulltidsansatte for å kunne levere hagedamprodukter til lavest mulig pris uten for høye lønns og leiekostnader.
For tropex sin del har grosist utvidelsen økt og vi ser nå at tiden er inne for fulltidsannsatte og økt åpningstid i butikk.
Nå er dette en sessong bransje, så vi har vedtatt en fulltids ansettelse som er aktuelt 1 Mars
Er du en person som er genuint interessert i denne hobbyen bor i nærheten og ønsker og jobbe i en spennende bransje, så ta kontakt med oss.

charly i koi.no og Jan Olav i hagedammen.no er begge erfarende i hobbyen og jeg kan varmt annbefale disse butikkene som en trygg handel slik jeg kjenner disse.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap