Anbefaling av billige nettbutikker

Hei
Noen som kjenner til noen Nettbutikker som selger vanntester billig?
Webzoo virker som en grei butikk noen erfaringer?
billigere å handle fra utlandet eller fra Norge?
Ja, det er adskillig billigere å handle fra f.eks. Tyskland. Varene i seg selv er billigere, og mange ganger opplever jeg at det er billigere med frakt derfra enn med Posten innen Norge !
Både jeg og mange andre her på AF handler det meste fra Aquaristikshop. Utvalget er enormt, og de har også reservedeler til mange filtere. Når du logger inn som bruker fra Norge trekkes automatisk den tyske mva fra på prisene, og så blir du belastet for dette når du henter varene på Posten, pluss et administrasjonsgebyr på en drøy hundrelapp. Likevel sparer man masse, særlig på litt dyrere ting. Men det lønner seg da å samle opp en handleliste og bestille alt på en gang. Så med ting man helst skulle hatt i går er en lokal fysisk butikk best. Min erfaring er imidlertid at det ofte tar like lang tid å få varer fra norske nettbutikker som det gjør fra Aquaristikshop.
Enig med SilverShaded, skal bare legge til denne som ble nevnt i en annen tråd her på forumet: http://www.aquaristic.net/.
Venter første pakke fra de på onsdagen.
Mye bra, men hvilket merke?
Dette så ut som en meget bra side, med svært godt utvalg.
Når det gjelder vanntester hva vil dere anbefale?
jeg har prøvd på tetra og JBL. Hva foretrekker dere? tetra,jbl eller et annet merke?
skal man kjøpe i norge så er vel aquamanias ganske så rimelig.
Hei,

Kjøpte denne for noen uker siden på aquaristisk. Fikk det etter ca en uke: [URL=http://www.aquaristikshop.com/cgi-bin/neu/webshop.pl?f=NR&c=128021+*+128221&t=temartic_e&userid=yXBZhwwYOsPdSiR9NfIv08UigW0NjGQJawY][/URL]

Prisen utregnet i norske kroner ble det da på rundt 210 kr uten frakt. Slapp å betale mva på det, selv om prisen var over 200 kr. Det ble et veldig god pris på testsettet for meg, men jeg kan ikke garantere noe at det vil skje med deg hvis du bestiller testsettet. Men for meg var det verd å ta sjangsen. Det blir uansett billigere enn hva det koster på norske dyrebutikker
Tilfeldig bekjentskap
© Andreas Bjørvik
Reklame for plussmedlemskap