Artemiaklekker. hvilken skal jeg velge?

Jeg planlegger å kjøpe artemiaklekker, men det finnes mange av de. Har sett på webzoo. Jeg trenger antagelig mest for corydoras.
Hvorfor betale for noe du kan lage gratis

Jeg bruker dette oppsettet, og det fungerer som gull. Har klekket artemia i 19 uker i strekk nå med denne metoden. Helt gratis - så lenge du drikker brus/farris en gang innimellom så du har to tomme brusflasker stående
ElinH
Hvorfor betale for noe du kan lage gratis :-) Jeg bruker [URLBLOCK1], og det fungerer som gull. Har klekket artemia i 19 uker i strekk nå med denne metoden. Helt gratis - så lenge du drikker brus/farris en gang innimellom så du har to tomme brusflasker stående ;-)

Takker og bukker!

Laget artemia klekker i forgårs, gikk ut i fra artikkelen som du har fått tips om. Hvis du har en dremmel med sirkelsag, så letter den oppdelingen av flaskene betraktelig. Så brukte jeg en sandpapirrull til dremmelen til pussing av skjerkantene.

ElinH
Hvorfor betale for noe du kan lage gratis :-) Jeg bruker [URLBLOCK1], og det fungerer som gull. Har klekket artemia i 19 uker i strekk nå med denne metoden. Helt gratis - så lenge du drikker brus/farris en gang innimellom så du har to tomme brusflasker stående ;-)

Jeg kan også anbefale denne metoden, men bruk 1/2 flasker i stedefor. Også handler du inn 2 stk sykkelflaske holdere og skrur disse fast på et passe sted.
Tilfeldig bekjentskap
© Tonje_R
Reklame for plussmedlemskap