Fluval 305 noen som har erfaring med den?

Jeg kjøpte meg Tetra Tec ex 1200 for en måneds tid siden og er ikke fornøyd!
Begynner å tenke på andre pumper og da er fluval 305 en jeg så på. Det er jo umulig å vite om det er ei bra pumpe før jeg har fått høre hvilken erfaring andre har med den.

Er spent på hva folk har å si!

Tetra Tecen kjøpte jeg på Aquamanias og håper å få byttet til en annen pumpe der. De har ikke det største utvalget, så om noen ser ei pumpe å anbefale der så hadde det vært veldig fint å høre!!
Hei Tørrfisk.

Jeg har en utvendig Fluval 305 i mitt 180 liters kar. (Kunne sikkert greit gått opp til 405)
Fungerer utmerket. Enkel å betjene.
En FX5 blir i det meste laget til et kar på 110 liter synes jeg.

mvh
Lillian Ulriksen
Hei Tørrfisk. Jeg har en utvendig Fluval 305 i mitt 180 liters kar. (Kunne sikkert greit gått opp til 405) Fungerer utmerket. Enkel å betjene. En FX5 blir i det meste laget til et kar på 110 liter synes jeg. mvh

Har du hatt de lenge?
Nei, selv har jeg kun hatt min 305 i 3 måneder.
Men. Jeg kjenner andre som har hatt denne pumpa i lengre tid - og som er kjempefornøyde.

mvh
Lillian Ulriksen
Nei, selv har jeg kun hatt min 305 i 3 måneder. Men. Jeg kjenner andre som har hatt denne pumpa i lengre tid - og som er kjempefornøyde. mvh

Da stoler jeg på deg! Har nemlig fått beskjed om at jeg kan bytte Tetra Tecen ex 1200 som jeg har nå Men da må jeg betale redurfrakt da.

Har du vræt borti Tetra tec ex 1200?
Hei igjen.

Nå er det jo bare jeg som har svart deg her i tråden din anngående hva jeg synes om Fluval 305. Og det er flott at du stoler på meg.
Jeg stoler selv alltid på folk i utgangspunktet. Men. Man har ulike erfaringer og meninger om ting vet du. Derfor lytter jeg ofte til mange personers meninger før jeg selv tar en besluttning.
Du kan jo forsøke søke på Fluval 305 her i forumet.

Nei, jeg har ingen erfaring med filteret Tetratec EX 1200.
Har kun erfaring med to mindre innvendig filtre fra denne produsenten, Tetra IN - og de erfaringene er ikke positive.

mvh
Tilfeldig bekjentskap
© Robin Ulriksen
Reklame for plussmedlemskap