Fantastisk og helt stillegående pumper..
Postet 13.06.09 kl 19:53
Postet 13.06.09 kl 21:37
Postet 13.06.09 kl 23:19
Postet 13.06.09 kl 23:21
Er det slike som f.eks. dette: Aquael UNI filter det er snakk om? Og som dette?
Her er et bilde av de utvendige tønnefiltermodellene.
Aquael er vel ikke verdensberømt for kvalitet tidligere, men... kan jo hende de har truffet blink med noen filtere ?
Her er et bilde av de utvendige tønnefiltermodellene.
Aquael er vel ikke verdensberømt for kvalitet tidligere, men... kan jo hende de har truffet blink med noen filtere ?
Postet 13.06.09 kl 23:54
Endret: 13.06.09 kl 23:57
mona oEr det slike som f.eks. dette: [URLBLOCK1]det er snakk om? Og som [URLBLOCK2]? Her er [URLBLOCK3] tønnefiltermodellene. Aquael er vel ikke verdensberømt for kvalitet tidligere, men... kan jo hende de har truffet blink med noen filtere :-) ?
JA det er snakk om disse... har truffet spikeren der....
Postet 14.06.09 kl 00:10
Dersom det er de filtrene som mona o har linket til, er de slett ikke lydløse. Jeg har et UNI 1000 med UV, og det høres selv om det ikke direkte bråker.
Noen andre ting jeg ikke liker med det er den "knaggen" det skal henges på sugekoppen med. Den er altfor liten, og det er plundrete å få hengt det opp igjen når filteret har vært tatt ut for rensing.
Filterhuset sitter altfor dårlig sammen med motordelen, slik at disse to delene lett glir fra hverandre. Jeg har løst dette med å sette en stein som støtte under filteret.
Og dekslet som sitter foran UV-Ledlampen og impelleren blir sittende så fast at det er nesten umulig å skru det løs. Hadde det enda vært laget på en slik måte at det hadde gått an å få ordentlig tak med fingrene for å skru!! Men fordypningene til fingrene er altfor små og grunne.
Dette er ikke et filter jeg vil anbefale.
Edit: UNI 1000med UV er det eneste AquaEl filteret jeg har erfaring med.
Noen andre ting jeg ikke liker med det er den "knaggen" det skal henges på sugekoppen med. Den er altfor liten, og det er plundrete å få hengt det opp igjen når filteret har vært tatt ut for rensing.
Filterhuset sitter altfor dårlig sammen med motordelen, slik at disse to delene lett glir fra hverandre. Jeg har løst dette med å sette en stein som støtte under filteret.
Og dekslet som sitter foran UV-Ledlampen og impelleren blir sittende så fast at det er nesten umulig å skru det løs. Hadde det enda vært laget på en slik måte at det hadde gått an å få ordentlig tak med fingrene for å skru!! Men fordypningene til fingrene er altfor små og grunne.
Dette er ikke et filter jeg vil anbefale.
Edit: UNI 1000med UV er det eneste AquaEl filteret jeg har erfaring med.
Postet 14.06.09 kl 00:25
Endret: 14.06.09 kl 00:33
Postet 14.06.09 kl 10:27