Ønske om å kjøpe div. utstyr. hvor?

Er nå i sluttfasen i byggingen av eget fiskehus. Dette blir på ca 32 kvm til å begynne med.
Jeg har det meste av akvarier men trenger alt det andre. Pumper, kolber, lys osv osv.
Siden det blir en del tenkte jeg å se om jeg fant en nettbutikk enten her i landet eller et sted i utlandet.
Så om noen ahr noen tips og linker til meg vil dette være kjempe supert om dere kunne dele med meg

Sven
se på lenker oppe på siden, masse gode nettbutikker osv dær.
handler fra webzoo.no og aquamanias.no selv

ebay.com har mye fine ting hvis du ikke bryr deg om at det kan ta noen uker å få det
Takker
Bryr meg ikke noe om hvor lang tid det tar da jeg ikke har fisk til alle karene mine enda. Målet er egentlig å finne et sted utenfor norge som kan levere alt sammen.
www.aquaristikshop.com er min favoritt når jeg ikke handler på de norske nettbutikkene. Veldig hyggelige priser og meget godt utvalg.

Men så må du jo regne på om det lønner seg med tollavgiftene som kommer i tillegg inn til Norge
Jupp har alt det klart. Men vet at det uansett blir billigere enn å handle i norge. Alle her må jo betale det samme for å få inn ting. Og alle som selger videre vil så klart tjene litt på det Så sparer penger gjør man, spm er bare hvor mye og om det er verdt bryet.
Tilfeldig bekjentskap
© TorillNB
Reklame for plussmedlemskap