Fotokonken - september 2007!

Send inn ditt bidrag til Norges største akvafotokonkurranse!

er det bestemte ting/fisk man skal ta bilde av? eller kan man ta bilde av det man selv vil? mener å huske noe om at det var bestemt fiske familie etc man skulle ta bilde av til fotokonkuransen. finner ikke noe info om det.

Hilde
Det står at temaet er fritt, bare det har med akvarie å gjøre.
(SITAT;
"Tema er også denne måneden fritt, bare bildet har noe med akvarium å gjøre!")

Vanligvis er det da fisk man tar bilde av, men du MÅ ikke. En eplesnegle kan også delta

Hilde
er det bestemte ting/fisk man skal ta bilde av? eller kan man ta bilde av det man selv vil? mener å huske noe om at det var bestemt fiske familie etc man skulle ta bilde av til fotokonkuransen. finner ikke noe info om det. Hilde
Ok, takk for svar, så ikke at det sto at temaet var fritt...finner bare en side der det står meld deg på, og der hvor jeg kan laste opp bilder...

Hilde
Heisann.. Jeg la inn bilde med feil kvalitet? Kan jeg få endre på det? Føler at et bilde med høy kvalitet skaper bedre førsteintrykk.. Kan jeg det?
Plussmedlem
Fredly
Heisann.. Jeg la inn bilde med feil kvalitet? Kan jeg få endre på det? Føler at et bilde med høy kvalitet skaper bedre førsteintrykk.. Kan jeg det?

Du kan no laste opp på nytt.
Står at frister en mandag 10 kl 21, men når blir en fotokonken vinner satt? Hvor lenge kan man stemme?
Plussmedlem
Bettina
Står at frister en mandag 10 kl 21, men når blir en fotokonken vinner satt? Hvor lenge kan man stemme?

Det er vanlegvis 10 dagar. Altså den 20. klokka 21.
Ok, gleder meg, har sendt inn mitt bidrag, og det er jo lov å håpe....hehe
21 bidrag til månedens fotokonkurranse er så langt kommet inn. Mandag 10. september kl. 21 går fristen ut.

Bruk helga fornuftig!

28 bidrag er kommet inn til nå!

Fristen går ut i kveld!

Kun kort tid igjen for å ha sjans til å bli med i Norges største akvafotokonkurranse!

Når får vi se bidragene?
Inaktiv bruker
Er det alltid bare 20 bidrag man kan stemme på?

Dette blir veldig spenende, så mange bra bilder
Det velges ut 20 bilder av de innsendte bidragene hver runde. Til denne runden kom det inn 32 bidrag.

Til nå har 114 AF-medlemmer avgitt stemme i fotokonkurransen.

Husk å stemme!

123 AF-medlemmer har avgitt stemme i Norges største akvafotokonkurranse!

Husk å stemme!

Inaktiv bruker
Bjarne
[B]123[/B] AF-medlemmer har avgitt stemme i Norges [B]største[/B] akvafotokonkurranse! Husk å stemme! :)

Då håper jeg at jeg får mer enn 5o poeng
140 AFere har til nå stemt i fotokonkurransen!

Husk å stemme!

Tilfeldig bekjentskap
© Torfinn Nesvåg
Reklame for plussmedlemskap