- Hjem
- Forum
- Foto & Film
- Hva synes dere om dette kameraet?
Hva synes dere om dette kameraet?
Hei, jeg driver å ser litt på speilrefleks kameraer.
Jeg er glad i å ta bilder å kameraet er også en kjekk ting å ha når jeg er på skolen (Media & Kommunikasjon)
Kommer til å ta bilder ute i naturen, av akvariet og mye annet.
Har blitt veldig interissert i å ta bilder.
Tenker også på ett stativ til kameraet.
Sørfer litt rundt å har funnet ett kamera som har fått mye skryt.
http://www.elprice.no/Product/ProductInfo.aspx?id=31164&cid=5734
Noen som har god greie på kamera som kan si noe om dette er en god pris på kameraet?
Jeg er glad i å ta bilder å kameraet er også en kjekk ting å ha når jeg er på skolen (Media & Kommunikasjon)
Kommer til å ta bilder ute i naturen, av akvariet og mye annet.
Har blitt veldig interissert i å ta bilder.
Tenker også på ett stativ til kameraet.
Sørfer litt rundt å har funnet ett kamera som har fått mye skryt.
http://www.elprice.no/Product/ProductInfo.aspx?id=31164&cid=5734
Noen som har god greie på kamera som kan si noe om dette er en god pris på kameraet?
Postet 05.07.08 kl 22:05
Synes det var bittelitt dyrt, mener elkjøp kjører kampanjer på dette (eller var det forgjengeren 400D?) innimellom til 4-5.000,-. Obs hadde også nettopp Nikon D40 til 2.400,-. Men, når det er sagt, så kostet mitt kamera (350D, to versjoner før dette) ca 8.000,- for noen år siden, så prisene har gått kraftig ned de siste årene.
Postet 06.07.08 kl 00:50
Postet 06.07.08 kl 01:30
Postet 06.07.08 kl 01:31
Postet 06.07.08 kl 03:49
Postet 06.07.08 kl 21:34
Postet 06.07.08 kl 21:49
Postet 06.07.08 kl 21:59
Jeg er ikke nødvendigvis helt enig med Evolution her.. Linsene har veldig mye å si. Og om Tamron er samme kvalitet som de "orginale" linsene kan vel og diskuteres lenge.. Jeg anbefaler å lese litt tester av kamera rundt om på nett, det er som regel fordeler og bakdeler med de fleste. Men personlig vil jeg mene at de fleste DSLR i dag holder ganske bra kvalitet bildemessig. Men linsene er ikke helt i samme gate. Den linsa som blir levert som kit linse til Canon feks er ikke veldig bra..
Mvh Asle
Mvh Asle
Postet 06.07.08 kl 22:12