Nakensnegler: fantastiske bilder.

Var ikke sikker på om innlegget skulle gå under Saltvann eller Foto,
men legger det her siden det er så vakre bilder.

Nakensnegler:

Nathional Geographic: Living color
wow! Så mange vakkre, de er virkelig små knustverk!
Helt utrolig! Skulle tro de var skulpturer modellert og malt av en skrullete kunstner, nei de var flotte gitt!
Fantastisk, og så godt de får fram sneglene med hvit bakgrunn
Fantastiske bilder, nydelige!! Men nesten endå meir imponerande at det eksisterer slike skapninger =)
Mange flotte av de ja . Dessverre er de fleste ikke så ønsket i saltvannskar med hardkorraller ihvertfall da de tar knekken på disse.Har selv hevet ut flere stk.(ikke så fine ) da de jeg ikke ønsker å ha disse i mitt kar
Snegleverdenens midtsidepiker?

Men helt alvorlig: Flere av dem så ut som det vinylgummisnopet jeg gomler i meg når jeg får sukkerhunger.

Så nå fikk jeg sukkerhunger. :o( Men de var nydelige skapninger, var de. Til å spise opp! ;o)
En dame du da, siden menn vanligvis ikke sliter med søttsug?

Enkelte av sneglene var fine, men det er mye fint som ikke passer sammen med L-maller
Surreal Dent
Flere av dem så ut som det vinylgummisnopet jeg gomler i meg når jeg får sukkerhunger.

Hehe
Vel, du får tenke sånn som sneglene; Sterke farger betyr at de er giftige
wwwwwwwwwwwwwwwwwooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooowwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww
Donald
En dame du da, siden menn vanligvis ikke sliter med søttsug? Enkelte av sneglene var fine, men det er mye fint som ikke passer sammen med L-maller :D

Nå har jeg endret profilnavnet, så kjønnsbestemmelsen forhåpentlig faller noe lettere. Håper du er fornøyd Donald, jeg gjorde det for din skyld! ;o)

Shiamor, ja jeg så det sto "Toxic" på sneglebildesiden. :o(Også vinylgummien burde merkes med Giftig, spør du meg. ;o)
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap