- Hjem
- Forum
- Foto & Film
- Mine fineste guppy`er
Mine fineste guppy`er
Dem er født og oppfostret her hos meg. Hun med gul og sortprikket hale er den elste. Hun ble født 29.11 i fjor og di andre er født 26jan i år.
<embed src="http://www.youtube.com/v/Gs2LENO9uws&hl=nb_NO&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed>
<embed src="http://www.youtube.com/v/Gs2LENO9uws&hl=nb_NO&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed>
Postet 01.06.10 kl 20:15
Postet 02.06.10 kl 09:10
Postet 02.06.10 kl 10:58
Postet 02.06.10 kl 12:14
ok.
Jeg ba om viltfarget hann guppyer og fikk disse.
Er det rett farge på dem etter det jeg ba om?
Dem på butikken sa at det ikke er ofte og finner så sterke farger på guppy. selv ikke på hanner. dem sa at dem kunne tilogmed kansje brukes på utstilling
(prakt eksemplar).
Pappa`en til disse var litt mørkere(litt mer lilla) og mora va helt oransj.
Jeg ba om viltfarget hann guppyer og fikk disse.
Er det rett farge på dem etter det jeg ba om?
Dem på butikken sa at det ikke er ofte og finner så sterke farger på guppy. selv ikke på hanner. dem sa at dem kunne tilogmed kansje brukes på utstilling
(prakt eksemplar).
Pappa`en til disse var litt mørkere(litt mer lilla) og mora va helt oransj.
Postet 02.06.10 kl 12:34
Postet 02.06.10 kl 13:41
Postet 02.06.10 kl 13:59
Litt vanlige etter min smak også, har "sett det før" liksom. Det er et utrolig bredt spekter av farger på guppy, og med selektiv avl er det mulig å få frem mye kult.
Jeg synes ofte at guppy her i landet kan være ganske kjedelige. I alle fall i forhold til de som svømte rundt i karene i de dyrebutikkene jeg var innom i Stockholm-området. Da snakker vi om akvarier som skapte oppmerksomhet! Har aldri sett så lekre farger på guppy i dyrebutikker her i Norge
Edit: Vel, det er ikke helt sant. For de guppyene som svømmer rundt i flere av karene på Aquamanias er helt klart de fineste jeg noen gang har sett. Både jeg og flere har vurdert å skaffe oss guppy etter å ha sett dem! *Sikle*
Jeg synes ofte at guppy her i landet kan være ganske kjedelige. I alle fall i forhold til de som svømte rundt i karene i de dyrebutikkene jeg var innom i Stockholm-området. Da snakker vi om akvarier som skapte oppmerksomhet! Har aldri sett så lekre farger på guppy i dyrebutikker her i Norge
Edit: Vel, det er ikke helt sant. For de guppyene som svømmer rundt i flere av karene på Aquamanias er helt klart de fineste jeg noen gang har sett. Både jeg og flere har vurdert å skaffe oss guppy etter å ha sett dem! *Sikle*
Postet 02.06.10 kl 17:21
Endret: 02.06.10 kl 17:23