Freshwater fish biotopes in mexico

En liten film fra biotopene i Mexico.

<embed src="http://www.facebook.com/v/477349055796" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="400" height="224"></embed>
Syns det var veldig tett filming av fiskene og da ser man jo ikke så mye av selve biotopet
Ohh men øverste bilde på denne siden var fantastisk bra!
Hvilke arter er det? Først bartoni, så labridens...?

Tøffe fisk. Skulle nok kanskje kjøpt noen av dem også, mens dere hadde i butikken. Å bytte de røde sverddragerene jeg har i mellom-amerika karet, med slike som er på filmen hadde iallefall vært noe. De var flotte.
Lisbeth
Ohh men øverste bilde på denne siden var fantastisk bra!

Jeg glemte visst å lenke til siden med bildet
StigS
Hvilke arter er det? Først bartoni, så labridens...? Tøffe fisk. Skulle nok kanskje kjøpt noen av dem også, mens dere hadde i butikken. Å bytte de røde sverddragerene jeg har i mellom-amerika karet, med slike som er på filmen hadde iallefall vært noe. De var flotte.

Navnet på arten står hver gang det skiftes art. Først er det H. carpintis, så bartoni og så labridens.

Vil helst ikke ta butikkprat her, siden Freshwater Biotopes har noe med det og gjøre
Men de finnes enda, har nettop kommet ny forsendelse med CA fisk, Montezuma sverddragere også.
Navnet på arten.. Ja, nå ser jeg det. Kan ikke fatte at jeg ikke så det tidligere... Ble vel altfor opptatt av filmen.
Tilfeldig bekjentskap
© Torstein Flønes
Reklame for plussmedlemskap