En liten hyllest til gjengen bak Akvaforum

Et lite stykke kunst for å feire åpningen av forumet og min første post.

slenger meg med på hyllesten... og nydelig kunst
Et nydelig postkort! Kult å se deg her Geir
Flott at du er innom Geir!! Finner ikke ord for å beskrive det bildet, sjalu (som vanlig!)

Og værre blir det

Holder på med å å sette om karret til et rent VF discuskar. Har to fullvoksne VF Heckel som venter på å komme inn karret så da er det to Rød Turkise som blir forvist. Da har jeg kun Royal Red parret igjen av oppdrettsdiscus
All hyllest til dere som satt dere ned for å lage enda et nytt og seriøst fiskeforum! Lille Norge trenger det.

Tror at to seriøse konkurrenter (nå anser jeg desværre ikke NA som seriøs) egentlig kan være bra for begge forumene. Forhåpentligvis vil kvaliteten øke på begge!

Det er gjort en flott jobb!
Håvard Støre Andresen
Kult å se deg her Geir;-)

Frank Angell
Flott at du er innom Geir!!

Har dere snerk på hypofysen, han er som dere moderator, så det skulle vel bare mangle at han er innom?.

Mvh
Arild
Ikke sant?

Han var ikke moderator i går kveld.

Kult at du også er innom Arild
Håvard Støre Andresen
Ikke sant? Han var ikke moderator i går kveld. Kult at du også er innom Arild:-)

Aha, her går det unna

På 12 timer, (hvorav 6 timer må betegnes som "svarte natta"), går noen fra "kult å se deg" til "moderator".
Stilig, er det rart jeg ikke klarer å henge med..

Synes denne siden virker lovende, layouten er selvfølgelig kjent fra før, men det er noe med stemningen og takhøyden som virker nytt

Gratulerer med oppstarten og lykke til videre!

Mvh
Arild
Så det er her dere er...
"Halvkvedde viser" på et par andre forum gjorde at jeg forsto at det var noe nytt på gang, men de sletta jo reklamen fortere enn svint. Så det tok litt tid å finne dere... Det forklarer den noe sparsomme aktiviteten en annen plass.

Gratulerer til oss alle med nytt forum!!
Arild
På 12 timer, (hvorav 6 timer må betegnes som "svarte natta"), går noen fra "kult å se deg" til "moderator". Stilig, er det rart jeg ikke klarer å henge med.. :-)

He, he Enig at det ser litt snålt ut, men på den andre siden så gjør jeg meg best i nattens mulm og mørke .

Hei Pompel, den som leter han finner!
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap