Prodac nutron flora

Noen som kan fortelle meg med hvilke blandingsforhold denne skal brukes? Stod bare på italiensk her....:b
Det står på norsk også? eller engelsk? Hvor fikk du tak i gjødselet? :P
Nå har jeg ikke min bruksanvisninga mi ved meg her, men tror det er 1,5 per 10 L eller noe sånn?
sjekket egen norske bruksanvisning nå, og der står det 10ml per 40 Liter - èn gang i uken.

i forige post blandet jeg med Prodac Aquasana.
Prodac har bruksanvisninger på de fleste språk på hjemmesiden sin.

Men jeg ville vært en smule skeptisk til hvorvidt denne duger, eller suger.... Prodac er ikke akkurat viden kjent for eksepsjonelt gode produkter

Her er det som står på siden om produktet som nevnes i tittelen på tråden:
NUTRONFLORA
Flytende gjødsel basert på mineralsalter og mikronæringsstoffer som forbedrer veksten til kvarieplanter.
NUTRONFLORA kompenserer ikke bare mangelen på livsviktige näringsstoffer for plantene, men behandler og kvikker opp planter i dårlig vekst, og forebygger at de blir svake.
Bruk og doser:
Rist flakongen før bruk,
hell 10 ml pr. 40 l en gang i uken. For å gi plantene en optimal vekst, anbefaler vi å skifte på å bruke NUTRONFLORA og NUTRONFERRO fra PRODAC; en gjødsel rik på kelatert jern og C-vitaminer, eller BIOTRIX fra PRODAC; et næringstilskudd med mineralsalter, humussyrer og mikronæringsstoffer.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap