Nymphaea alba

Hei!

Var i dag i den lokale dyrebutikken for å kjøpa eit par akvarieplanter, og fikk med meg ei plante som eg sjølv (med mine nokså utrente auger) har identifisert som nymphaea alba.

Har søkt litt rundt om denne på internett, og etter det eg har funnet er altså denne giftig? Vil det altså sei at eg rett og slett ikkje kan ha den i mitt bebudde akvarium?

Dersom eg kan ha den i karet; korleis stell skal den ha? Karet eg skal ha den i heldt ca 17-18C +- 1C om natta, og har fin akvariesand (0.5 mm - 1.8 mm) som botnlag - er dette greit for ei slik plante?
Det at den er giftig ville jeg ikke bekymret meg for. Har du fisk som tygger planter vil jeg tro de har instinkt nok til å holde seg unna giftige planter. Giftige planter "lekker" jo ikke gift, det er når man spiser de at man får i seg gifta.

Ellers ville jeg stelt den som lotus, god næring i bunnlaget og godt lys.

Den du har skaffa deg blir jo svær da... skal ha enormt stort kar for å få plass til de bladene der... Til akvariebruk ville jeg valgt lotus
Takk for svar!

Korleis skal denne plantast? Akkurat no ser den kun ut som ei kongle, med eit par små stilkar stikkandes ut. Skal eg dekke heile "kongla" med sand, men la stilkane stikke opp?
"Kongla" til min lotus har jeg bare planta rett under sanda. La gjerne de stilkene/skuddene stikke opp. Legg også et par leirekuler ned ved "kongla"
Tilfeldig bekjentskap
© -mette-
Reklame for plussmedlemskap