Første forsøk bakgrunn (isopor)

Hei hei, prøver meg på et lite prosjekt med mitt lille 75Liters akvarium, Legger noen bilder her, så får vi se hvilke kommentarer dere kommer med
Blir en del rot av dette her : )
Ja huff, isoporkuler er noe av det verste som fins.
Noen som vet hvilke epoxy eg må bruke? en spesiell som ikke avgir noe i vannet, har ikke fått tak i navnet på den.
Dette ser jo bra ut! Driver og skal starte en 85L på nytt selv, kanskje jeg skal lage en bakgrunn som det der... må følge med på din og se hvordan det blir til slutt
Blir en pause til etter påske. Men da satser jeg videre med friskt mot. Mer bilder underveis...
hvilken fisk skal du ha i karet.
Det er et godt spm. har ikke funnet ut hva jeg skal prøve meg på. Dette er jo et lite kar å det begrense en del. Hadde dette som et selskaps kar før, hadde lyst å prøve meg på noe litt mer givende. Kanskje et par ciklider? Søkt en del for å finne noen som ikke trenger et stort kar. Har så langt funnet pallett ciklider, disse er veldig ordinære. Til og med vært inne på tanken med 2 -3 dverg kuler.... Hvis noen har et hint om hva som kan passe i dette når det er ferdig så skriv i vei : )
kuler: hvis du mener kulefisk vil jeg bare si at jeg har lest en annen tråd der en kulefisk eier mistet 16 stykk før hun forstod at de bør være alene i artsbiotop.

skall du ha maller må du rekne med at isoporbakgrunnen blir ganske hullete og kvit.

Dvergkuler er jo helt ypperlig, de kan du ha flere stk av i 75L. Jeg hadde 5 stk i 85L og det gikk helt utmerket
Tilfeldig bekjentskap
© Håvard Støre Andresen
Reklame for plussmedlemskap