Nytt akvarie

Jeg skal snart kjøpe meg ett 70l akvarie og skal ha biltema sand oppi det. Jeg har hørt at viss du skal ha det må du ha god filterasjon. Vet noen hvor mye enn god pumpe koster sånn cirka???
I et 70 liters akvarium kan vel Fluval3+ anbefales.

Hvis du følger lenka, ser du at du kan få filteret for 298. Du må regne med høyere pris i butikk. I tillegg anbefales det å modifisere fluvalfilterne. Da trenger du blåsvamp. Som du ser er det dyrt, men det er mye, og skulle være blåsvamp for flere år fremover. Du kan eventuelt gå sammen med flere andre om å handle en slik blåsvamp-plate.
Dyrt
Hvorfor er det så dyrt med blå filter greier???
Muligens fordi det er et veldig bra produkt
Nåja, fullt så dyrt som linket over trenger det da ikke være Skjønner du får hetta av det, men ta en titt her isteden, litt mindre mengde og akkurat passe tykk Hvis du klipper ut av en 3-cm får du akkurat inn to biter i bredden i filterholderen, og da kan du jo bytte ut en av dem av gangen hvis det trengs.

Nå har riktignok denne butikken fått litt pes her inne i det siste, men jeg har inne en stor bestilling selv, og velger å ta sjansen pga bra priser. Produktet står med lagerstatus 0, så jeg ville ha sendt en mail og hørt om de har først.
Tilfeldig bekjentskap
© Steffen Günther
Reklame for plussmedlemskap