Pinner?

Sitter å roter litt rundt for å bli inspirert nok til å ta fatt på en ominnredning. Så ser jeg at det er mange som har pinner i akvariet sitt. Ganske så fin detalj og enda penere når man får javamosen til å gro på de
Da lurer jeg på hva slags pinner dette er.. er det noen spesielle eller er det bare å rusle ned i glomma å fiske opp noen kvister? Har jo sett at det er en del som roper høyt nei og fy når det er snakk om å ta røtter og sånn fra naturen og strappe det opp i akvariet, men jeg kan liksom ikke minnes å ha sett noe sånn på dyrebutikken..
Bambuspinner? Gir i alle fall en fin effekt i akvariet Ikke så lett å få tak i annet enn veldig tynne i vanlige blomsterbutikker. Hagesentere har godt utvalg til en billig penge.
Vanlig er vel Red Moore.. disse ser vel litt ut som "pinner"..
Veit at Aquamanias har disse røttene bla..
Mvh Asle
Nå du sier "pinner", mener du krokete og bøyde, tynne rotgrener?
Det finnes noe som kalles "RedMoor røtter", blant annet har Aquamanias det, men nettbutikken hans var nede akkurat nå så jeg får ikke linket til dem.

Men her er et eksempel på redmoor-røtter. Var det slike du mente?

[External Image]
Link til Aquamanias redmoor røtter
Men ser at du ikke får bestilt noe herfra om dagen da som Mona skriver....
Mvh Asle
ikke helt redmoor røtter. Skal se om jeg får rotet frem de bildene jeg fant
men siden det er redmoor som kommer opp flere ganger her, går jeg ut i fra at det er det eneste som er "tilatt" å bruke:P
"Alt" er vel tilatt, men man bør vel tenke på hvor lenge pinnene/røttene holder seg nede i akvariet.
Tilfeldig bekjentskap
© Lars Jamne
Reklame for plussmedlemskap