Bakgrunn på tropefisk

Har nokon kjennskap til desse bakgrunnane?

Akvarie bakgrunnar kostar jo som oftast flesk, men desse var jo super rimelege, og heller ikkje så alt for galne å sjå på.

Nokon som veit korleis det er å montera desse?

Har ein 120-liter som eg nok ganske sikkert kjem til å forsøka ein slik bakgrunn på - men så har eg også ein 65-liter (som eg trur er plast) som kunne ha trengt ein bakgrunn. Nokon som har formeiningar om korleis det er å montera bakgrunnar på plast?

Og er det trygt å senda bakgrunnar med posten?
Ser ikkje ut til at nokon har prøvd denne før, men likevel tok eg sjangsen på å bestilla den (latterleg billeg bakgrunn), og heldt i denne stund på å montera den. Ser ikkje så galen ut faktisk, og er absolutt ikkje noko dårleg alternativ til oss med mindre setlabøker. :o)

Bilete kjem når det er ferdigt. :o)

Skal bli spennande å høre korleis den blir.
Eg og er ute etter bakgrunn men synes dei er grådig dyre.
Så en slik kan ver et alternativ. Er denne bakgrunnen veldik tjukk?
Synes mange av dei stjel for mykje plass.
back to nature's slimline bakgrunner er bare ca 1cm tykke, og de koster ikke mye heller, i forhold til enkelte andre typer. men ja, mange bygger utrolig mye ut og er vel beregnet til store kar, og ikke stusselige 50-60 litere :p

vurderte faktisk den plastsaken selv, men jeg syntes den tok for mye plass. den typen der er 3 eller 4 cm tykke avhengig av vilket mønster

Da blir det slimeline på meg, for eg vil ha mest mulig plass i karet.
Ojj, de var jo fine. Er de så svart som på bildet? Hadde nemlig tenkt å male bakgrunn svart på et par kar nettopp fordi lommeboka ikke tillater noe annet. Men de bakgrunnene der koster jo ikke særlig mer enn malinga

Er de 3-4 cm i tykkelse? Du må kjappe deg med å legge ut bilde! )

Edit: Jeg er visst blind! Det står jo 3 cm på salgsanonnsen!
Såh, då kjem bileta. :o)

Litt uklart og boblete i vatnet endå, då eg nettopp har fylt i karet - men det kjem seg nok.

Eg er strålandes fornøygd i vertfall, og kjem nok til å innvestera i ein slik ein til 65-literen min også. :o)

Her er eg akkurat ferdig å silikonera den, så då var det berre til å venta på at det skulle tørka.

[External Image]


Og her det endelege resultatet. :o)

[External Image]
Kjempebra! Det der ser i alle fall bedre ut enn min planlagte svartmaling! Det er herved bestilt!

Er det Oxelot du har oppi karet?
Ja, eg er i vertfall meget fornøygd, og har allerede bestilt til 65-literen min også. :o)

Ja, det er axolotlar. :o) (kommentarar eller spørsmål om dei ber eg om at de heller tek på mailen min, då eg ikkje vil bryta forumreglane meir enn eg allerede har gjort :s :o) )
Tilfeldig bekjentskap
© Aram A.
Reklame for plussmedlemskap