Jente akvarium ?

Hei!

Hva passer til ett litt jentete og ''bærtete'' akvarium?
Da tenker jeg på dekorasjoner.......
Hva kan man få kjøpt der.

Jeg vil ha ett akvarium ingen andre har, litt spess vet jeg at det er men jeg tenkte kanskje på noe rosa.... ?

Hilsen en litt Jentete Jente :P
Skjønner hva du mener, men har ingen ideer eller tips... synes liksom at naturlige akvarier er penest, uavhengig av kjønnet på eieren. Ellers tror jeg ikke fisken bryr seg om det er rosa pynt i karet (så lenge pynten er til akvariebruk og ikke avgir skumle ting i vannet!)
Med "jentete ting" mener du da Havfruer og den slaks? eller mener du mer rosa grus og glasskuler med lys i?

Mvh : PK
Et barbie-slott e.l. hadde sikkert funket som hule for fiskene, i hvert fall hvis det er laget i giftfri plast.
ElinH Skjønner hva du mener, men har ingen ideer eller tips... synes liksom at naturlige akvarier er penest, uavhengig av kjønnet på eieren. Ellers tror jeg ikke fisken bryr seg om det er rosa pynt i karet (så lenge pynten er til akvariebruk og ikke avgir skumle ting i vannet!)

Ja det kjønner jeg ejg tenkte på sånne ''gummiplanter'' i rosa... ?

Med "jentete ting" mener du da Havfruer og den slaks? eller mener du mer rosa grus og glasskuler med lys i?

Ikke havfruer men litt rosa grus og slikt....

Et barbie-slott e.l. hadde sikkert funket som hule for fiskene, i hvert fall hvis det er laget i giftfri plast.

Finnes det små barbie slott?
Hvordan finner jeg ut om det er giftfri ?

Hvordansetterjegenbakrunn ?
Kanskje du finner noe rosa her...

eller her..

Ang hvordan du setter på en bakgrunn. Hvis det er en innvendig bakgrunn bruker du silicon. Er det en utvendig av papir/plast kan du bruke matolje. Gni det på glasset og stryk bakgrunnen på. Eller du kan bruke tape.
tusen takk for svar!
Er det noen som selger rosa bakrunner eller noe ?
Bokhandlerne selger rosa papp-ark som du kan tape fast bak karet.
Hello kitti og my litte pony
Datra mi på 3 år har noen Hello Kitti og My Litte Pony hus som jeg har tenkt må være perfekt til lekshuler i akvarium. Jeg føler på meg at de ikke er giftig også...

Har tenkt litt på ett funkis akvarium for gullfisker med spottlys, grønne
og blå bobler. Men kommer ikke til å lage noe slikt på en god stund.

Rosa papp var smart..
Kansje klinkekule bunn, men ikke med bunnlevende fisk (det vil skade dem), eller så har akvastabil en rosa grus. Rosa lys, planten rotala wallichii(Tropica), sånn luftpumpe med fizzer og lys kostet ca 110 kr på akvariebutikken og de hadde nettop rosa grønne og blå lys.

Selv er jeg for biotoper og naturlig innredning
Ja det finnes rosa grus Og vet at det finnes røde planter med kanskje litt rosaaktige blad. Men ikke akkurat knæsjrosa da tror jeg :p

Du kan da lage deg en rosa bakgrunn selv??

Det finnes diverse slott du kan ha nedi akvarium da. Men hvis du skal bruke tilg som ikke er meningen i akvarium så ville jeg vært 1++%sikker på at det ikke avgir noe i vannet.
Takk for fine svar!

Nå har jeg kjøpt knæsj rosa bakrunn fra ark og satt den bak........ !

Bilder kommer litt senere.. !
:P
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap