Hvor i alle dager kjøper man plastnetting til mosevegg?

plantasjen, europris, jernia...... sjekk der du!
plantasjen har ikke. har ringt til fem forskjellige sentre. maxbo har ikke. chlas ohlson har ikke. dyrebutikker har ikke, byggmax har ikke. mester grønn har ikke. hagedam levrandøren på nesodden har ikke. obs har ikke... jeg begynner å bli sint...
skal ringe jernia og europris...
Kanskje du kan bruke den grønne nettingen som er vist bilde av i denne tråden? Eller kanskje til og med den nettingen som jeg viser i første innlegg?

Begge deler er å få tak i på plantasjen tydeligvis
sheela
plantasjen har ikke. har ringt til fem forskjellige sentre. maxbo har ikke. chlas ohlson har ikke. dyrebutikker har ikke, byggmax har ikke. mester grønn har ikke. hagedam levrandøren på nesodden har ikke. obs har ikke... jeg begynner å bli sint... skal ringe jernia og europris...

Jeg fikk tak i den svarte nettingen, gnagebeskyttelse på kotengs skullerud.
Men hadde bomtur der for å få tak i den grønne nettingen i tråden jeg lenket til i forrige innlegg. Kanskje den som sa de fikk tak i kan fortelle hvilken plantasjen de var på.
tror de får det inn til våren, har ringt å mast på plantasjen overalt nå ...
Så synd da. Ja er det sesongvarer er det ikke så lett å få tak i...
bauhouse på lier har netting... tror denne er laget av kokos og kan brukes. koster visst 149kr m. skal dra å se på den nå
den er laget av jute... noen som vet hva det er?
eller om jute tåler å være under vann uyen å råtne eller gi fra seg noe farlig?
Jute er vel vevd av noe grovt plantefiber-aktige greier? Vet ikke om det avgir farlige stoffer, men særlig holdbart under vann over lengre tid tviler jeg sterkt på at det er. (ikke kokosmatte heller)
gjorde det, og mannen i butikken mente at nettingen var beregnet for hagedam.
var å så på den og den er i hvertfall hely ubrukelig som mosevegg...
På ebay kan du også bestille fra en fyr som kaller seg aquaticmagic,fra singapor. Du må betale gjennom paypal da. Søk på moss mesh på ebay du.
Hva med mygg netting?? vet ikke hvor man får tak i det da.
Funker
Hallo
Jeg har nettopp laget en mosevegg.
Bestilte det antall meter jeg trengte av nett fra denne siden
(Plastnetting finner du lenger ned på siden) De har to typer, en med 5x5 mm huller og en med skråstilte 5x3mm huller (Jeg valgte siste, men llitt vanskelig å klippe rett)
Veldig hyggelige folk, ikke veldig dyrt (ca kr. 250,- 2 meter inkl frakt).

Ja det er en side for osteproduksjon, men det er en plastnetting og funker fint

de ostefolka er sikkert hyggelige, men hvordan får man tak i dem? har ringt mandag og tirsdag i to tre uker nå. de tar ikke tlf og de svarer ikke på mail...
det aner jeg ikke, de svarte meg ganske raskt på mail det er to mail adresser jeg har brukt, en som jeg brukte for info og en annen når jeg bestilte.

Ostefolka faktisk,
prøver den mail adressen som er til it ansvarlig også nå, kanskje de svarer da... jeg vil ha netting...
Tilfeldig bekjentskap
© Jon Bruce
Reklame for plussmedlemskap