Innredning

Hei.
Jeg har et juwel akvarie som måler B60ca H50cm D45cm. Jeg driver nå å bygger om dette men har ikke peiling på beplantning. Min ide er bygge de som en trapp ha planter fra bunnen å helt opp til overflaten bakerst. Deretter bygge meg nedover. Men hva slags planter skal jeg bruke. I akvariet nå er det sverddragere, neon tetra, en grå fisk med svarte striper, husker ikke navnet, kamp fisk.suge maller å panser maller. Kan hende sammensetningen er helt feil men fiskene ser ut til trives sammen. De G du ser er flyttet til ett eget akvarie.
Håper på hjelp fra dere som har mer peiling en meg. TAKK

Mvh
joj
Mitt tips går ut i fra min smak, så ikke sikkert du liker det

Som bakgrunnsplanter:

Vallisneria spiralis "Tiger" Vanlig Skruvallisneria
Ceratopteris thalictroides Gulrotgress

Midt-planter:

Cryptocoryne undulata

Foran:

Echinodorus tenellus Dvergsverdplante

Skjønte ikke helt hva du mente med: deretter bygge meg nedover
Heller ikke hva G er for noe?

Men kan informere deg om at den stripete planta du har der fra før ikke er en akvarieplante, den kommer til å råtne hvis den står under vann for lenge. Kan se ut som det er denne. Ville gått tilbake til butikken og fått bytta den inn i akvarieplanter.
jeg syns HC "cuba" er en fin plante som bunnlag.
Beplantining
Lisbeth
Mitt tips går ut i fra min smak, så ikke sikkert du liker det ;) Som bakgrunnsplanter: [URLBLOCK1] [URLBLOCK2] Midt-planter: [URLBLOCK3] Foran: [URLBLOCK4] Skjønte ikke helt hva du mente med: deretter bygge meg nedover Heller ikke hva G er for noe? Men kan informere deg om at den stripete planta du har der fra før ikke er en akvarieplante, den kommer til å råtne hvis den står under vann for lenge. [URLBLOCK5]. Ville gått tilbake til butikken og fått bytta den inn i akvarieplanter.


Takk for tipset. Det jeg mener er høye planter bak (helt opp til vannflaten) de neste plantene er laver (halv veis opp til vannflaten) sånn går jeg nedover til jeg er på bunnivå.(en type mose på bunnen.) G står for gupi, har litt skrive vansker så enkelte ord klare jeg ikke å stave. Derfor blir det sånn dessverre. Dårlig gjort av butikken å selge planten til meg da dem viste at jeg skulle ha dem i akvari.... TUSEN TAKK


mvh
joj
Tilfeldig bekjentskap
© Ian Fuller corydorasworld.com
Reklame for plussmedlemskap