Evolusjon

Bare et par artig bilder fra min evolusjon som aquascaper :P
bilder fra samme akvarie men med forskjellige design.
Og siste design som jeg ordnet denne uken.
Så arti! Utrolig hvor annerledes et kar blir om man flytter litt rundt på ting!

Likte det siste best jeg
Ja, se der Det er noe som er artig med hobbyen våres: Den er i konstant utvikling, og vi kan også bruke fantasi, kreativitet og praktiske evner.
Det å innrede og ominnrede er også en fin ting å holde på med mens et akvarium er under innkjøring i noen uker. Litt prøving og tilpasning, og se nye muligheter før man er fornøyd.
Ja, begynte med akvarium for 1 år siden, og det er litt moro å se tilbake på de designene jeg har prøvd meg på. Den meste inspirasjonen er jo hentet her inne fra, så det er jo artig å dele mine bilder tilbake ^^
Bumper meg selv
Nok et nytt forsøk.
Denne gangen med saltvannslys i det bakerste lysrøret.
Veldig usikker om jeg liker det selv. Og var først usikker på om fisk og planter likte det, men det ser faktisk meget bra ut!
Veldig uvant i starten, men begynner faktisk å bli veldig komfortabel med det. Det virker også å skape mer dybde i karet.

Innspill om det?
Likte det godt. Fikk mye mer dybde i karet.
Artig å se ulike oppsett

Synes nummer to var veldig pent, men det er fordi jeg er glad i masse grønt i akvariene Flotte røtter du har !!
Enig i at grønt er fint! Holder på å la plantene få stå seg til denne gangen, for nå vil jeg ha et frodig kar selv. Får se hvordan det blir til slutt, men henter mye innspirasjon blandt medlemskarene her inne!
Veldig fint. Likte dette oppsettet best
[External Image]
Tilfeldig bekjentskap
© J.W. Armbruster
Reklame for plussmedlemskap