- Hjem
- Forum
- Design / Aquascaping
- Ny type røtter (vrihassel).
Ny type røtter (vrihassel).
jobber med en ny type tre for akvarium , etter lang tørking
blir de i vann en god stund. så litt tørking igjen.................
har de til test i et akva nå, får ikke noen nye utslag på vannprøver
vil kalle de kvistene .troll.
er dette ok.........se film..........ØNSKER TILBAKEMELDING.......takk
<embed src="http://www.youtube.com/v/votREAcJTLc?version=3" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" allowScriptAccess="always" width="640" height="390">
blir de i vann en god stund. så litt tørking igjen.................
har de til test i et akva nå, får ikke noen nye utslag på vannprøver
vil kalle de kvistene .troll.
er dette ok.........se film..........ØNSKER TILBAKEMELDING.......takk
<embed src="http://www.youtube.com/v/votREAcJTLc?version=3" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" allowScriptAccess="always" width="640" height="390">
Postet 05.10.10 kl 19:14
Endret: 06.10.10 kl 18:26
Postet 05.10.10 kl 19:16
Postet 05.10.10 kl 19:17
Endret: 05.10.10 kl 19:17
Postet 05.10.10 kl 19:40
Ja det er det
jeg prøver ikke å finne opp kruttet på nytt............
men jeg har aldri sett det i butikker for akvarium.............
vil ikke ha prøvd uten god tørking , så lang tid i vann før de skal opp i et akva......
men jeg har aldri sett det i butikker for akvarium.............
vil ikke ha prøvd uten god tørking , så lang tid i vann før de skal opp i et akva......
Postet 05.10.10 kl 19:57
Postet 05.10.10 kl 20:00
Hvis det er "Trollgren/Trollgrein" som jeg bestemt mener det er så finnes de ute i hagen hos noen, og i allefall ferdig tørkede hos de fleste blomsterforhandlere
De koster litt da
Du ønsket forresten tilbakemelding du trådstarter, sorry, glemte det....men jeg sier det samme som jeg har sagt i annen tråd du har....akvariene dine er særdeles flotte, og denne ideen med å bruke Trollgren er helt klart noe jeg selv kunne ønsket å gjøre, det harmonerer med hvordan jeg kunne ønsket mitt akvarie så ut
De koster litt da
Du ønsket forresten tilbakemelding du trådstarter, sorry, glemte det....men jeg sier det samme som jeg har sagt i annen tråd du har....akvariene dine er særdeles flotte, og denne ideen med å bruke Trollgren er helt klart noe jeg selv kunne ønsket å gjøre, det harmonerer med hvordan jeg kunne ønsket mitt akvarie så ut
Postet 05.10.10 kl 20:09
Men passpå........................
mine -troll- som er i mitt akva er tørket i et år på et loft, så ut i en tønne
med vann over sommeren...............
jeg vil ikke kjøpe en i blomstebutikk, og opp i akva når man kommer hjem.........
med vann over sommeren...............
jeg vil ikke kjøpe en i blomstebutikk, og opp i akva når man kommer hjem.........
Postet 05.10.10 kl 21:05
Postet 05.10.10 kl 21:17
Postet 05.10.10 kl 21:32
Postet 05.10.10 kl 21:48
Postet 05.10.10 kl 22:06
Postet 05.10.10 kl 23:25
Jeg bruker trollhassel i akvariet mitt og har gjort dette en stund. Lot det vekse phoenixmose over dem. Da jeg la ned akvariet lot jeg grenene tørke. Jeg satte nylig opp akvariet igjen, la grenene i akvarievannet og nå begynner jeg faktisk å se at det dukker opp grønne nye skudd av phoenixmosen i fra grenene
Postet 06.10.10 kl 00:28
Så fint...............
så bra at det er flere som har brukt det................
og ingen har fått noe utslag på vannverdier. jeg var redd fiskedød..............
he he , å skrive ny type røtter ville få folk med............takk
og ingen har fått noe utslag på vannverdier. jeg var redd fiskedød..............
he he , å skrive ny type røtter ville få folk med............takk
Postet 06.10.10 kl 12:04