240l oppsett

Det eg lurer på er hva synst dere om oppsettet.
Er det noe eg kan forandre på, eller er det bra som det er?
Ser det rotete ut?

Jeg ville gjerne sett et bilde av hele akvariet også så jeg ser mer tydelig. Men det ser veldig koselig ut syns jeg
Skulle også gjerne sett hele karet. Jeg er ingen fan av blå bakgrunn da...
Skal få tatt ett bilde av heile karet.
Er enig i at den blå bakgrunnen ikkje heilt passer.
Men det er fort gjort å bytte.
Fin tutekopp. Vi har i blå

Jeg syns det var fint. Litt rotete inntrykk av mye planter. Tror jeg ville ha hatt noen større røtter oppi der. Jeg er svak for røtter. Og mangler selv ei "stor" rot til ala den som er i mitt akvarium hvis du ser på profilen min.
Litt rotete, men samtidig frodig! Liker mye planter!

Men hvorfor er det ikke fyllt opp med vann? Jeg synes ihvertfall at det er forstyrrende med å se akvarielyset fra utsiden.
Grunnen til at det ikkje er heilt fylt opp er fordi eg trakka på eine dekkglasset når eg skifta vann for ei stund siden.

Liker selv mye planter, men det å finne en balanse er ikkje enkelt!!!
Har mye røtter oppi dette karet, noen små og ett par større som står i midten bak, men plantene skjermer mye av dei.

Så nå spør eg dere om råd og tips, må prøve og få det litt mer behagelig
Jeg tror jeg ville ha samlet "gressa" på forsiden litt med det som står i hjørnet og dratt frem litt røtter.

Masse planter er veldig fint men det må jo ryddes opp i litt innimellom.
Det er jo sant.
Plantene kom for to uker siden, så litt tidlig å rydde i dei enda.
Eg får ta ei renoverings runde i karet til uka.
Hva med å sette noen høye planter på sidene, så de dekker for pumpene(?) som vises i bakre hjørner?

Og så er det jo fint å sette røtter i midten som blikkfang, og planter bak disse. Lave planter forran og høyere bak. Og kanskje sette dem litt i grupper av samme sort. Og noen sverdblad planter hadde vært pent.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap