Nanoakvarium- hvilket er det beste..

Jeg har begrenset med plass så vurderer å kjøpe et nanokar.

Jeg har fra før en fluval edge, som er fint å se på, men et mareritt å innrede og vedlikeholde med tanke på den lille luken i glasset.

Jeg vurderer å erstatte det ene aquaboksen jeg har, med en ny og større en, og lurer på om noen har noen anbefallinger angående et passende nanokar, maks 30 l som tar seg bra ut og som er lett tilgjengelig for innredning.


Vel personlig vil jeg anbefale Fluval Edge 48l, vakkert lite akvarie lett å sette opp og vedlikehold har vært lett. Ingen overaskelser med filter osv. Bare kos.
Edge..
Jeg har sett på det, men det passer dessverre ikke inn der jeg skal ha det.

Det blir for høyt, rett og slett
Hvor mange liter tenker du? Disse fluval karene er jo flotte og se på, men det er for eks ikke noe jeg kunne tenkt meg - det er vel ikke lokk på de, er det? Får litt noia av akvarier uten lokk, hehe. Har et på 15 liter, det er noe sånn "Aqua kids/teens" opplegg.. Syns de er veldig fine i formen, (35x21x26), og det er et svart lokk oppå som du kan løfte helt av. Jeg syns disse er optimale. Og billige!

(ermmm okey, AF vil ikke la meg lage link lengre, den bare deler seg opp mellom teksen, men de selger de på aquamanias, i tilfelle du vil se på disse karene)


Aha..
Ja eg har tenkt på noe slikt. Synes de er fine..
Har Dennerle sin 30 liter og er kjempe fornøyd :0) Det er pent og ikke så stort, glassplate til toppen og bra lys. Kjøpte det komplett hos aquaristikshop.

Bare lurer, ble ikke frakten kjempedyr, Kamilla? (og moms) - det nanoakvariet var jo en fin pris på ihvertfall!
Problemet løst..
Vel, då fikk eg plutselig en 17l aquabox i hus.. Bursdagspresang..

Har innredet den og alt, så er svært fornøyd..

Er veldig nyskjerrig på frakten Kamilla.. Ble det dyrt?
Grapejuice og Benedicte:
Bare å sende meg en mail så skal dere få pris med frakt og toll :0)
Tilfeldig bekjentskap
© Rita Aspevik
Reklame for plussmedlemskap