Visjon 260


Er vel ikke helt aqua scaping dette, men på en måte er det jo med på å skape akvarie .

Har i dag innredet mitt nye akvare, en 260 liter, jeg er som en liten unge, kan nesten ikke vente, de obligatoriske 5 - 6 ukene, salmiak metoden tør jeg ikke begi meg ut på, så bruker heller de ukene som trengs for gamle måten.

Men så til mitt spørsmål, vil ha noen store fisk, som passer til størrelsen til akvarie, trenger tips om noen fisk med god størrelse, har fra før av praktbotia som skal flyttes over etterhvert. Trenger tips om noen store fisk som i tillegg er rimelig fredelig
Smak og behag men
Disse
Burdte finne en plass i blandt kravene som Praktbotian krever.

6 Stk blandt noen planter ( som jeg ser de liker å smyge i) hadde syntes godt i 260'n

Holder seg kun i de stilleste partier selv med orginal invendig Juwelpumpe.

Så stille partier er nok ett must om de ikke skal miste nattesøvnen sin.


Men som sagt Smak og behag.
Er helt enig med deg, scalarer har jeg veldig sansen for, har en i mitt andre akvarium, fra en flokk på 4, og der er problemet mitt, vil de ikke mobbe hverandre når de blir voksne så det er vanskelig å holde en større gruppe på feks., 5 - 6 stykker
Angående om de mobber hverandre tør jeg ikke si for sikkert ( men hadde trodd at de ville finne sin plass) så lenge det finnes naturlige oppdelte eiendommer i karet.

Ser hos meg at det finner sin plass blandt hverandre og Respekterer krav og behov for de som er tøffere.

Men Nå er jeg ikke noen ScalareVisker da
Tilfeldig bekjentskap
© Bjarne Sætrang
Reklame for plussmedlemskap