Bakgrunn til amazonasinspirert akvarium

Har bestemt meg for å innreie det nye akvariet mitt med røter og plantar, og likar amazonas aktige akvarium. Kva bakgrunn passar til eit slikt akvarium? Må ein kjøpe desse dyre innvendige platene, som eg ikkje er sikker på at eg likar så godt, eller kan det gjere seg like fint med feks svart filt på baksida av akvariet? Andre forslag?
Hei!

Jeg er kanskje ikke rette person til å svare på dette, da jeg er en av de som "digger" disse innvendige bakgrunnene

De koster som sagt litt disse modulene og bygger ganske mye ut i karret. Har hengt meg opp i en tynnere variant av innvendige bakgrunner.
BTN slimline bakgrunnene til Back To Nature. Disse fåes i flere varianter som: faxekalk, rød gneis, de har også en Amazonas inspirert en. Disse koster fra kun noen få hundrelapper og oppover av hengig av størrelsen.

Ellers har jeg vel også vurdert bakgrunnene til f.eks: www.unimati.dk/
Denne butikken ligger i Randers på Jylland i Danmark.

De har mye flotte bakgrunner til en hyggelig penge

Men når det skal sies, så er det jo helt greit med en svart foliebakgrunn på utsiden også. Du kan jo sette inn en god del røtter (gjerne Redmoor røtter) mot bakveggen og beplante godt. Har hatt det sjøl i ene 660 og det ble faktisk ganske bra det også

Mvh JRR
Tusen takk for tips! Den danske butikken hadde mykje fint, ja! Dei tredimensjonale bakgrunnane ser flotte ut, men dei tek jo plass i eit akvarium, og vision akvariet er forbausande smalt på endane. Såg på BTN slimline i butikken, og var usikker på om eg likte det, men har ikkje sett korleis dei fungerar i akvarium i drift. Har og komme over bilete av akvarium med fin korkbakgrunn her inne, og tenkjer det kan vere eit alternativ med tida.
Utålmodig som eg er, så er akvariumet allereie starta opp utan innvendig bakgrunn, men med ei gigantisk rot, og eg tenkjer å putte nedi litt meir treverk etter kvart.
Vert spennande med akvarium i hus att. Ungane gledar seg til å handle fisk, men det er jo ei stund til enno.
Tilfeldig bekjentskap
© Ariel Bornstein
Reklame for plussmedlemskap