- Hjem
- Forum
- Hva skjer?
- Haugaland Akvarieklubb Storauksjon 19. november 2006
Haugaland Akvarieklubb Storauksjon 19. november 2006
Postet 27.10.06 kl 22:17
Endret: 15.11.06 kl 23:53
Det nærmer seg de store ting i HAK i år altså
For å holde denne tråden litt levende så må folk holde av søndag 19. november! HAKs storauksjon går av stabelen da. Sentralt beliggende mellom Bergen og Stavanger håper vi selvsagt at akvarister derfra tar turen til oss Det er alltid hyggelig å treffe dere!
Auksjonslokalet er i år lokalisert 10 min kjøretur østover fra Haugesund, nærmere bestemt i Førre i Tysvær kommune. Her blir storauksjonen avholdt på Førre Ungdomshus. Dette ligger et par hundre meter fra E-134 med avkjørsel 100m vest for tunnelen i Førre. God skilting fra E-134 vil det bli.
For å holde denne tråden litt levende så må folk holde av søndag 19. november! HAKs storauksjon går av stabelen da. Sentralt beliggende mellom Bergen og Stavanger håper vi selvsagt at akvarister derfra tar turen til oss Det er alltid hyggelig å treffe dere!
Auksjonslokalet er i år lokalisert 10 min kjøretur østover fra Haugesund, nærmere bestemt i Førre i Tysvær kommune. Her blir storauksjonen avholdt på Førre Ungdomshus. Dette ligger et par hundre meter fra E-134 med avkjørsel 100m vest for tunnelen i Førre. God skilting fra E-134 vil det bli.
Postet 30.10.06 kl 22:54
Storauksjon!
Informasjon om HAKs storauksjon er nå å finne i kalenderen her på AF og på klubbens hjemmeside.
Vi gleder oss!
Vi gleder oss!
Postet 01.11.06 kl 15:38
Auksjonslokalet
Var på inspeksjon av auksjonslokalet i dag, Førre Ungdomshus. Det var virkelig bra! Her er det god plass, eget kjøkken med salgsluke, nok sitteplasser, toaletter, stor parkeringsplass og mulighet til å kjøre tunge ting helt fram til døra.
Dette blir svært bra 19. november!
Førre Ungdomshus
Dette blir svært bra 19. november!
Førre Ungdomshus
Postet 04.11.06 kl 19:23
Postet 07.11.06 kl 22:18
Gleder meg!
Synd jeg ikke fikk med meg klubbmøtet! Slik kan det gå når man har andre interesser enn bare akvarier. En skam egentlig!!
For å holde tråden gående, kun en drøy uke til auksjonen, kan vi kansje legge inn litt her med hva vi satser på å ta med?!
Jeg for min del, tar med fisk: et par indianer goby, kirsebærreker, mulig endlers guppy, Girardinus falcatus, Platy.
Planter: Nymphaea lotus (Green), Eichhornia diversifolia, kansje Vallisneria americana var. biwaensis samt Echinodorus "Ozelot Green"
Burde vel lagt ut lenker til dette men siden jeg sitter på jobb tror jeg det får vente.
Mikkel
For å holde tråden gående, kun en drøy uke til auksjonen, kan vi kansje legge inn litt her med hva vi satser på å ta med?!
Jeg for min del, tar med fisk: et par indianer goby, kirsebærreker, mulig endlers guppy, Girardinus falcatus, Platy.
Planter: Nymphaea lotus (Green), Eichhornia diversifolia, kansje Vallisneria americana var. biwaensis samt Echinodorus "Ozelot Green"
Burde vel lagt ut lenker til dette men siden jeg sitter på jobb tror jeg det får vente.
Mikkel
Postet 10.11.06 kl 13:40
Endret: 10.11.06 kl 14:01
Postet 10.11.06 kl 22:55
Endret: 11.11.06 kl 12:28
Denne påminningen kan vel ikke gjentas for ofte
Fortell gjerne i denne tråden hva du planlegger å ta med på storauksjonen. Det er også hyggelig å vite hvem som tenker seg en tur til Førre denne søndagen
Jeg tenker bl.a. å ta med en 200cm ubrukt Amazonas BTN-bakgrunn til en svært så hyggelig minstepris Får jeg tid så blir det også noe fisk og planter med, mest sannsynlig noe vestafrikanske ciklider, javamose, flyteplanter m.m.
Fortell gjerne i denne tråden hva du planlegger å ta med på storauksjonen. Det er også hyggelig å vite hvem som tenker seg en tur til Førre denne søndagen
Jeg tenker bl.a. å ta med en 200cm ubrukt Amazonas BTN-bakgrunn til en svært så hyggelig minstepris Får jeg tid så blir det også noe fisk og planter med, mest sannsynlig noe vestafrikanske ciklider, javamose, flyteplanter m.m.
Postet 11.11.06 kl 12:27
Endret: 15.11.06 kl 22:18
Postet 11.11.06 kl 13:54
Postet 12.11.06 kl 12:00
Hva jeg tar med til storauksjonen.
Jeg tar med :
Corydoras aeneus
Corydoras sterbai
Laetacara dorsigera
Hypancistrus sp. L316
Crossocheilus siamensis
Peckoltia sp. L103 (L103 Peckoltia sp. vittata)
Ludwigia repens "Rubin"
Riccia fluitans
Limnophila aquatica
Javamose
Akvarie Juwel 110 liter med utstyr.
+ + + + +
Corydoras aeneus
Corydoras sterbai
Laetacara dorsigera
Hypancistrus sp. L316
Crossocheilus siamensis
Peckoltia sp. L103 (L103 Peckoltia sp. vittata)
Ludwigia repens "Rubin"
Riccia fluitans
Limnophila aquatica
Javamose
Akvarie Juwel 110 liter med utstyr.
+ + + + +
Postet 12.11.06 kl 19:55
Lister på hva akvarister planlegger å ta med seg til HAKs storauksjon kan legges ut her i denne tråden, eller i denne tråden på Nettakvariet. Gjerne begge steder ønsker en det
Postet 13.11.06 kl 16:29
Ble gjort oppmerksom av et klubbmedlem på en "brøler" av Haugesunds Avis i dag. Der hadde avisa klart å skrive at storauksjonen er på lørdag(!!). Selvsagt en grusom, utilgivelig feil av avisa! Storauksjonen er selvsagt på søndag!! Søndag 19.
Jeg har ringt redaksjonen og de beklaget så mye og de skulle forsøke å få inn en rettelse om dette i morgendagens nummer.
I alle tilfeller skal jeg sørge for å få opp en plakat om dette på døra til lokalet innen lørdag slik at de som evt. dukker opp på lørdag for vite om at det er på søndag det skjer.
Jeg har ringt redaksjonen og de beklaget så mye og de skulle forsøke å få inn en rettelse om dette i morgendagens nummer.
I alle tilfeller skal jeg sørge for å få opp en plakat om dette på døra til lokalet innen lørdag slik at de som evt. dukker opp på lørdag for vite om at det er på søndag det skjer.
Postet 14.11.06 kl 16:15
Endret: 14.11.06 kl 16:18
Postet 14.11.06 kl 17:52
Postet 15.11.06 kl 07:17
Postet 15.11.06 kl 21:46
Postet 15.11.06 kl 22:47
Håvard Støre AndresenGleder meg til auksjonen:)
Ja, her kribler det godt i kroppen ja
Minner alle om denne informasjonen!
For de som velger Kystbussen fra Stavanger til Haugesund så går man av bussen på busstoppet like etter tunnelen i Førre (vest for tunnelen). Busstoppet her er rett ved avkjørselen man tar av E-134. I dette krysset blir det satt opp en stor, gul plakat. Fra avkjørselen/busstoppet er det ca. 300m til auksjonslokalet.
Postet 16.11.06 kl 00:02
Postet 16.11.06 kl 07:43
Postet 16.11.06 kl 08:16