Oslo akvarieklubb arrangerer klubbkveld hos dahls dyrerike, lørdag 7.mars!

Oslo Akvarieklubb arrangerer klubbkveld for alle OAK's medlemmer hos Dahls Dyrerike i Moss lørdag 7.mars.

Det blir en kveld med sosialt fokus; mat og drikke samt skravling og utveksling av røverhistorier. Selvsagt muligheter for å handle fisk og utstyr til en særdeles god pris.

Vi møter opp etter stengetid, kl. 18 og har butikken for oss selv utover kvelden. Thor Winter sørger for ekstra fulle kar til oss, så det skal være enda mer spennende fisk enn vanlig denne dagen, om mulig.

Det vil bli mulighet for å vinne et komplett 240-liters Juwel kar for alle som handler denne kvelden!

Vi møtes for felles avreise og kjører kolonne nedover. Vi prøver å få tak i noen 7-setere slik at flest mulig har anledning å ta seg en lille en, om ønskelig. Vi kommer tilbake med konkret oppmøtested i Oslo når det drar seg til.

Meld dere på ved å sende en mail med navn og telefonnummer til kasserer@akvarieklubb.no. Da tar vi kontakt nærmere med hvor og når det blir avreise.

Arrangementet er forbeholdt OAK's medlemmer, og det koster selvsagt ingenting å bli med.

Håper det er mange som har lyst å bli med?
Minner om denne.

Vi stiller med minibuss slik at folk har anledning å ta seg et glass eller to.
Avreise fra Oslo sentrum v/Hotell Opera ca. kl. 17 lørdag ettermiddag.

Dette koster selvsagt ingenting, men vi trenger å vite hvor mange som kommer for å få planlagt riktig mengde mat. Send da helst en mail til styret (a) akvarieklubb.no for å melde deg på. Navn og telefonnummer.
Jeg "juksa" litt og dro på dagtid Fikk med meg hjem en del godbiter til veldig gode priser Første gang jeg har vært der, det ga absolutt mersmak. Synd butikken ikke ligger i Oslo...
Flott du fikk tatt turen. Bra butikk, absolutt. Du gikk glipp av utlodningen da, men du fikk forhåpentligvis fin fisk.

Tilbake fra turen nå, og det har vært veldig hyggelig. Bra oppmøte og en hyggelig sammenkomst. God mat og drikke var det også. Fikk med meg mye rart jeg aldri hadde planlagt å kjøpe - og da får en vel si seg fornøyd.
Tilfeldig bekjentskap
© Thomas A Eriksen
Reklame for plussmedlemskap