Oklungen 2009

Oklungen 2009

Det nærmer seg sommer og grillfest

For sjette gang er Morten Ask vert for treffet på sin flotte gård like utenfor Porsgrunn. Det ligger sentralt til da det kun er en halvtimes kjøring fra Larvik (color line) og Sandefjord ( Torp lufthamn) . Vi sørger for å hente de som evt. kommer med fly. Møtet er litt annerledes enn andre møter, da det avholdes utendørs i fantastiske naturskjønne omgivelser. Morten Ask har også noen husdyr som er spennende for barna.
Deltagere tar med telt eller evt. avtaler med Morten Ask for innendørs overnatting
(begrenset og gjerne forbeholdt familier med helt små barn).
Dere må ha med alt utstyr selv., liggeunderlag, sovepose, stol og bord. Masse med varme klær. Ta med badetøy da Farrisvannet ligger like ved.

Tid :
Fra fredag 19. juni -til søndag 21. juni

Program:
Fredag: varmer vi opp til lørdag
Lørdag: samles vi kl:18.00 og grillen tennes. ( ta med mat og drikke). Er det noen som vil bidra med sang eller underholdning ,så hadde det vært gøy.
I år blir det foredrag med (info kommmer). For dere som var der i fjorsommer husker vel hvor vellykket det ble med storskjerm i partytelt. Auksjon etter maten. Her blir det billig fisk å få kjøpt. Loddsalg.

Søndag er det morgen bad i Farrisvannet., for de som vil.

Hvordan finne fram:

http://kart.gulesider.no/kart/index....lX=0&scrollY=0

Kjør E-18 forbi Larvik mot Skien. Se skilt til Langangen. Ta av fra E 18 og kjør mot Langangen . se skilt mot Oklungen kjør ca 11 km (smal og dårlig vei) se skilt til Stranda kapell og følg den veien. Se etter skilt med Poecilia . Ta grusvei opp til venstre
Fra Porsgrunn mot Larvik . Se skilt til Oklungen ved Eidanger . Kjør til du ser skiltet Stranda kapell og følg beskrivelsen over.
Har dere kjørt feil er adressen Farrisveien 250. Det hjelper ikke å ha med seg mobil, fordi det ikke er dekning i området. Tlf til Morten Ask : 35548082

Skulle Dere mangle telt eller noe utstyr så er det flere som kan låne ut. Da kommer du vel med hele familien for det er plass nok til alle som vil.
Kontakt meg om det er noe.

Erik Rune Larsen
Larvik Akvarieklubb
Tlf 99241961

Grenland akvarieklubb, Larvik Akvarieklubb, Vestfold Akvarieklubb, Poecilia
Om noen ønsker og reise bort og ikke har bil etc. så har jag plass i bilen.
Reiser tidlig fredag fra Stavanger.

Rune

Hans Georg Evers, Ian Fuller, Stephen Elliot, Mogens Vestergaard og flere kommer fra det store utland.

Dette blir topp!
Hey,hey!

Detta blir helt toppers Erik Rune

Gleder meg voldsomt til dette treffet. Tar med et par stykker fra styret i Vestfold Akvarie Klubb (VAK) også. Anne og Susanne.

Regner med at vi får til et møte mellom klubbene Erik Rune?

Mvh Jan Rune
Ikke lenge til............................

Erik Rune
Jan Rune Røed
Hey,hey! Regner med at vi får til et møte mellom klubbene Erik Rune? Mvh Jan Rune

Søndag morgen kl 0800. Passer det for deg?
Erik Rune Larsen
[QUOTE=Jan Rune Røed]Hey,hey! Regner med at vi får til et møte mellom klubbene Erik Rune? Mvh Jan Rune

Søndag morgen kl 0800. Passer det for deg?

Vel!

Jeg skal like å se deg våken på den tiden av døgnet Erik Rune
Men vi tar vel møtet etter morgenbadet i Farrisvannet vi vettu

Mvh Jan Rune
Da nermer helga seg ja, dette må bare bli bra:P. Campe i bilen med oppblåsbar velur madrass og sove pose hehe. Godt man har varebil med plass:P

Tror ikke jeg kommer til å bade, men tenkte jeg skulle prøve meg på ørret, så tar med vadeutstyret og fluestanga.

Samt masse god mat og godt drekke m.m.
Da er bilen pakka ferdig,og snart klar til å dra.

Stikk innom da folkens, om dere har lyst og mulighet.
Tilfeldig bekjentskap
© Frode Storheim
Reklame for plussmedlemskap