Akvarieklubb på nesoddtangen?

Dette hadde vært kjempe gøy! Noen andre som hadde hat lyst?

Hva med å lage en klubb da?
Flott.....
god ide.....da er vi 2..morro og kunne fått med folk i alle aldre med samme litersyke....
Jeg vet om en 15 stk til som har akvarier her på nesodden jeg!! Så da er det vel bare diskutere litt
Kan ikke noen voksne også bidra litt da?
Hva trenger du? We got tons of ammo Jeg er med!:
Alle nessodinger! Vi lager en akvarieklubb! Hvem er med!?

Først og fremst må vi få med folk som kan bidra!
Å starte opp en ny akvarie klubb er ikke alltid så enkelt!
For det første må man organisere nok frivillige folk, man trenger ganske mye penger.
Du må leie lokaler, reklamere osv.
Det er ikke gjort på to sekund for å si det sånn, men håper dere får det til.
Men Oslo er vel ikke så langt unna, og oslo akvarieklubb er og vil nok forbli større en noe Nesoddtangen akvarieklubb
Emil Engø
Å starte opp en ny akvarie klubb er ikke alltid så enkelt! For det første må man organisere nok frivillige folk, man trenger ganske mye penger. Du må leie lokaler, reklamere osv. Det er ikke gjort på to sekund for å si det sånn, men håper dere får det til. Men Oslo er vel ikke så langt unna, og oslo akvarieklubb er og vil nok forbli større en noe Nesoddtangen akvarieklubb ;)

Jøss?! En pesimistisk Bergenser: Å ta livet av forslag til ett positvt engasjement er vel ikke noen vits ..... Jeg er enig at noen ildsjeler må legge seg i selen for å få ting på plass! Som jeg skrev ... å få det andre på plass (lokaler,kostnader, ting & tang)er enkelt. Å en ting er sikkert Bergen... vi har neste samme befolkning som dere! Å Oslo besøker oss... Touche'
Jeg sier bare det jeg har hørt og noe jeg tror stemmer.
Jeg er jo enig med Emil også da. Det er jo forsovidt riktig det Emil sier.

Men jo, dette skal vi vel prøve?
Jeg håper selvfølgelig at dere får det til!
Men det er nok mye arbeid!
Jo da, det tviler jeg ikke på.

Men vi prøve iallefall
Men vi prøver å få med mange!!
Kan man leie samfunshuset ved skolen??
Det går sikkert an.
Det vanligste er å leie grendahus, møtelokaler, gymsaler og samfunnshus osv.
Mange kommuner låner ut lokaler til slike formål helt gratis. Dere trenger jo ikke ha all verden med plass heller. Bedriftskantiner/spiserom blir også brukt. Det er bare å bruke fantasien.

Lykke til!

- Tore -
Spennende
Er ikke akkurat organisator typen,men hadde absolutt vært noe!
blir gjerne med og skal nok klare bidra med noe etterhvert-
min lidenskap er akva litteratur/Tanganika(sneglehuslekere)og dvergciklider.
Hvis det blir nok folk og vi sammen drar i en retning kan jo dette bli en realitet!
Hva lokale angår så er det fullt mulig og få til noe med kommunen uten att det koster skjorta.....
Jeg kjenner noen som også jobber i komunehuset.

Men vi må planlegge dette! Og få med flere akvarister på dette.

Men som Emil sier, så er det ikke bare å gjøre det på to sek.
Tror generelt det er mange ivrige Akvarister både på Nesodden , Drøbak og Hurum området. Om noen drar igang lasset, kan jeg bistå med både: Kunnskap, kontaktnett,sponsorer, auksjonariuser, leverandører mm.

La oss se om tanken fra støpeskje til realitet blir noe av!

Legger ved noen bilder til inspirasjon på innbygger som har vært / eller er på Nesodden.

Tvi tvi med forslaget.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap