Larvik og grenland akvarieklubb arrangerer storauksjon (larvik akvarieklubb)

Larvik og Grenland akvarieklubb arrangerer storauksjon

[URL=/kalender_item.cfm?id=2225]>> Les mer[/URL]
Har tenkt å ta med:

Apistogramma barlowi (Rio Yaguasiyacu) F1
Apistogramma barlowi (Rio Ampiyacu) F1
Apistogramma barlowi (Oran) VF
Apistogramma rositae (Rio Santiago) F1
Apistogramma atahualpa (Rio Nanay) F1
Apistogramma cf. borellii (Bella Union, Uruguay) F1
Apistogramma cf. huascar (Rio Galvez) VF + F1
Apistogramma sp. "Nanay" (Punchana) F1
Apistogramma cf. eunotus (Nauta) F1
Apistogramma panduro (Rio Tahuayo) VF
Apistogramma panduro (Rio Tamshiyacu) VF
Apistogramma sp. "Koho-kosho" (Puerto Maldonado) VF
Apistogramma rubrolineata (Puero maldonado) VF
Apistogramma sp. "Papagei" (1 h from Pebas) VF
Apistogramma sp. "Pebas" ("Morado") (Oran) VF

Ivanacara adoketa (Små, men nydelig utfarget, ca. 4 cm)

Betta sp. "Palangkaraya" F1
Parosphromenus anjunganensis
Parosphromenus linkei

Inpaichthys kerri

Corydoras zygatus VF
Corydoras napoensis (?) VF
Hmm her var det mye spennende gitt, spørs om man ikke må få gjort om litt i karene.

Så folkens er du ute etter apistogramma, så bør man dukke opp!

Selv så tar jeg med:

Apistogramma Cacatouides (Bretana, Peru) F2
Er det noen som vet om det kommer noe Malawi her eller ?
Åh.. Det var litt av en liste, TomC. Noen av dem vil helt sikkert hitover!

Er allerede igang med å sette opp nytt kar og planlegge hvordan man skal få plass i reolene jeg har i heimen.

Dette blir morro
Tom C
Har tenkt å ta med: [I]Apistogramma barlowi[/I] (Rio Yaguasiyacu) F1 [I]Apistogramma barlowi[/I] (Rio Ampiyacu) F1 [I]Apistogramma barlowi[/I] (Oran) VF [I]Apistogramma rositae[/I] (Rio Santiago) F1 [I]Apistogramma atahualpa[/I] (Rio Nanay) F1 [I]Apistogramma cf. borellii[/I] (Bella Union, Uruguay) F1 [I]Apistogramma cf. huascar[/I] (Rio Galvez) VF + F1 Apistogramma sp. "Nanay" (Punchana) F1 [I]Apistogramma cf. eunotus[/I] (Nauta) F1 [I]Apistogramma panduro[/I] (Rio Tahuayo) VF [I]Apistogramma panduro[/I] (Rio Tamshiyacu) VF Apistogramma sp. "Koho-kosho" (Puerto Maldonado) VF [I]Apistogramma rubrolineata[/I] (Puero maldonado) VF Apistogramma sp. "Papagei" (1 h from Pebas) VF Apistogramma sp. "Pebas" ("Morado") (Oran) VF [I]Ivanacara adoketa[/I] (Små, men nydelig utfarget, ca. 4 cm) Betta sp. "Palangkaraya" F1 [I]Parosphromenus anjunganensis[/I] [I]Parosphromenus linkei[/I] [I]Inpaichthys kerri[/I] [I]Corydoras zygatus[/I] VF [I]Corydoras napoensis[/I] (?) VF

En vakrere liste skal en lete lenge etter Tom C.
Er dette kjønnsmoden fisk eller er det for det meste yngel? Regner med at disse selges parvis..... eller er det noen trioer også kanskje?
Jeg tar med:
Blue Moscow triangelhale Guppy av utstilnings kvalitet.

Malawi:
Astatotilapia calliptera, to grupper med ungfisk.
Muligens også en gruppe med
Pseudottropheus percpicax (Orange cap) det også ungfisk.
Jeg tar med Hydrocotyle lecochephala, Micranthemum umbrosum og Ceratopteris cornuta, og muligens noen stengelplanter ++.

Er det noen som tar med sverdplanter eller andre planter?
Ønsker meg også stimfisk, spes. Nannostomus eques, men også andre som ikke tar yngel.
mulig jeg tar med et lekspar viktoria ciklider pundamilia sp.zebra zenga
malawi metriaklima ?zebra yellow tail(huser ikke latinske navnet)
og sverdplanter og noe langt grass lignende
og lit utstyr pumper og mangrove røtter
Da takker vi Vilmarksliv for premier
Takker Scandizoo.no for premie
LOFFA
...Er dette kjønnsmoden fisk eller er det for det meste yngel? Regner med at disse selges parvis..... eller er det noen trioer også kanskje?

Noe er ungdommer, noe er voksen fisk, og noen midt imellom )
De fleste kommer i par, og noen med noen flere i posen der kjønn ikke kan bestemmes med høy nok grad av sikkerhet. Ingen spesielle trioer.
Må nok se an litt om jeg rekker å pakke absolutt alle disse apistoene, men de fleste kommer nok.

Tar også med Salvinia molesta (?), avkom etter "selvfanget".....
Håper da rekker å få pakket mange av dem, TomC. For her ønsker vi oss veldig flere av dem på listen din

(Har satt opp to sortvannskar, og har plutselig fire ledige kar tilgjengelig. Bare sånn tilfelle..)

Gleder meg til auksjon
Jeg kommer nok med noen L-maller også, voksne L134 og halvvoksne L260.
Akvarier.
Kommer med 6 stk 98 liter kar. 60*40*41.
Erik Rune Larsen
Noen som trenger planter?

jepp, masse
Da var plantene ferdig pakket, og sjokoladekaken står nesten avkjølt på kjøkkenbenken. Får få noen timer på øyet så man er klar for en spennende auksjonsdag imorra.

Gleder meg
Da vil jeg takke Askakvazoo for akvariet vi fikk i premie. Et 175l Akvastabil kube kar, så da er det bare å møte opp folkens å kjøpe lodd.
Oioioi!!!
Og jeg som har handlet og fått opp 325 ltr, og har såååå lyst å fylle opp med ciklider! Gleder meg til å se!
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap