Grenland akvarie klubb inviterer til jungeltreff og 60år`s feiring (grenland akvarieklubb)

grenland akvarie klubb inviterer til jungeltreff og 60år`s feiring

[URL=/kalender_item.cfm?id=2409]>> Les mer[/URL]
Fest på kvelden
Det blir servert enkel mat på festen.
Derfor ønsker vi å vite hvor mange som kommer. (dette er på kvelden etter foredragene)

Send oss gjerne en mail, merket med jungeltreff.

gak@scalare.no
Storauksjon på jungeltreffet
Tar med 4-5 Killi arter som ikke er vanlig her i Norge, bl.a denne:

Aphyosemion gabunense "GBG 93-30"

[External Image]

Svein
Plussmedlem
Synd dette kolliderer med storauksjonen til Moss Akvarieklubb som er 18/11......
Jeg så det. Her må vi finne ut hvor det har glippet.
Gjort er gjort også håper vi at planleggingen kan være litt bedre neste gang? Vi i MAK er iallefall påpasselige med å finne datoer som ikke kræsjer med andre klubbers arrangementer - og da går vi ut fra at andre klubber gjør det samme. Vår dato ble ført inn i kalenderen for ikke så lenge siden, men lenge nok siden så dere kunne se det. En av årsakene var avklaring med leie av lokaler, men det er en kjent sak at MAK holder sin auksjon ca midt i november.

Noter det til neste gang, for det hadde vært ålreit å være med på et jungeltreff

Vi har også hatt datoen lenge. Men vi har vært trege med å få det inn på kalenderen. Det burde vi har gjort før sommeren. Og i noen år (?) har vi hatt 3. helga i november. Jeg kan i alle fall se vi hadde det i fjor. Men dette tar vi klubbene oss i mellom. For her er det tydelig at det har vært noen misfortsåelser.
Vi ønsker heller ikke å sette opp slik at det kræsjer med andre.
Dette var uheldig for alle parter.

Dette var en dum erfaring å ta med seg. Da må vi være ekstra påpasselige neste år.
Jungeltreffet ble arrangert i oktober både i 2009 og 2010. I 2011 var det riktignok 3. helga i november, men det betyr ikke at man har enerett på den helga. MAK har hatt storauksjon 2. helg i november siden 2001 med unntak av 2010. Det betyr imidlertid ikke at vi kan ta den helga som en selvfølge, og i år var lokalene bortleid den helga. MAK annonserte storauksjonen allerede i september, da var kalenderen for november tom. Jungeltreffet endret dato den 3. nov.
Killi som skal stilles ut og auksjoneres bort er
Epiplatys zenkeri "Pongo, BLLMC 05-30".
Epiplatys hildegardae "Samoye" (sjelden)
.Fundulosoma thierryi "Ada GH 06-5".
Aphyosemion gabunense "GBG 93-30"

Oryzyias woworae "Muna"

og for de som liker å drive med torv, en godbit av en annuell art
Austrolebias nigripinnis "Ruta 45, 3 km Rio Paranacito ARG-APKP 11-03"

Her er noen av artene.

Regner med at det ikke er bare Killi som kommer
lille akvarie norge og to så store arangemang samme helg,her er det noen som burde ta ansvar.
da var en gevinst til storauksjonen ordnet
tusen takk til hercules zoo i skien

mp 54liter startkitt med pumpe og varmekolbe
gevinst fra mx sport myren
5.5l nano/rekekarr
passer fint til killi eller betta
Jeg tar med noe Apistogramma til auksjonen. A. cf eunotus og A. rositae. Noen som vil ha?
Det har du helt rett i. Vi har ikke "rett" på den datoen. Som jeg har sagt tidligere har det skjedd noe feil kommunikasjon. Vi endret heller ikke datoen 3. nov. Den har vi hatt siden før sommeren. Jeg fikk bare ikke den posten helt til å funke. Det sto nemlig 16-18 nov. Men så (tydligvis den 3.) klarte jeg å få det til 17-18. Men det spiller ingen rolle. Her har det skjedd en feil. Hvor feilen har skjedd er ikke nødvendig å diskutere på slike fora. Da har det lett for at noen hiver seg på og begynne å sverte hverandres klubber. Og det er i ingens interesse.

Jeg ønsker Moss en god og hyggelig auksjon.
Noen som tar med malawi på auksjonen i morgen?
Er interessert i Hongi, Auratus(huer),Acei yellow tail.
Og kalkstein hadde vært flott.
Demasoni er også på ønskelisten min.
tar med kalkstein,lavastein,otopharynx lithobates zimbabwe rock,Labeotropheus Trewase,metriaclima lombardoi,metriaclima esterae ob og vanlig,
norsk flagg tetra,kansje noen akvastabil karr.86liter,128 liter og 160 liter
Hjemme etter en hyggelig dag på jungeltreffet. Nå har jeg lært masse om akvariefotografering, saltvannsakvarier og vært med på fiskefangst i sydligere strøk. Siden GAK er 60årsjubilant i år spanderte klubben pizza og marsipankake på oss alle sammen. Nam nam.

Jeg forlot selskapet mens festen enda var ung. Batteriene må lades, for i morgen er det en ny dag med storauksjon på tapetet. Sees vi der?
Plussmedlem
F***....
Ren sadisme å poste sånne innlegg. Skulle så gjerne være der, spesielt på akvariefoto og marsipankake...
Men er opptatt med forberedelser til auksjon i Moss i morgen....
Tilfeldig bekjentskap
© Heidi Ingdal
Reklame for plussmedlemskap